פורסם על ידי: רועי רוטמן | 2 בינואר 2013

זונה

מספרים על המחזאי הבריטי ג'ורג'  ברנארד שו שנתקל ערב אחד בגבירה נכבדת בנשף רשמי. הוא הזמין את הגבירה הנכבדת לרקוד עמו, ולחש באוזנה כי נאה היא בעיניו, וכי ישמח לבלות עמה את הלילה. הגבירה הנכבדת, כראוי למישהי במעמדה, נעצה בשו מבט חמור ואמרה "אדוני, אל תהיה גס רוח!". שו לא התייאש ואמר לבת שיחו: "גבירתי כנראה לא זיהתה אותי. אני אדם אמיד מאוד, ובכוונתי לשלם לך 100,000 פאונד אם תיאותי להיעתר לי". שמעה הגבירה הנכבדת את ההצעה, הרהרה בה דקה או שתיים והשיבה "אם כך, אני מקבלת את הצעתך". בתגובה שאל שו "ואם אומר לך שביכולתי לשלם לך רק 50 פאונד?". הגבירה הנכבדה הסתכלה בשו בזעם קדוש: "אדוני! אתה חושב שאני זונה?!". ג'ורג' ברנרד שו זקף את גבתו והשיב: "אבל גבירתי, הרי על העיקרון הזה כבר הסכמנו. עכשיו נשאר רק להסכים על המספר".

-=-

יאיר שמיר, מהפלג הליברמניסטי ב"ליכוד ביתנו" ובנו של ראש הממשלה ומפקד הלח"י המנוח יצחק שמיר, מתנגד להקמת מדינה פלסטינית כי "לא על כל מיליון או שני מיליון עושים מדינה בעולם הזה". אנשי השמאל מסביבי מתרעמים על העניין הזה ביום-יומיים האחרונים, ואני לא מבין למה. אני, מבחינתי, דווקא מרוצה מזה שהאיש מסכים עם העקרון, ושמבחינתו המכשול היחיד הוא המספר.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אגב, כבר יש תקדים במזרח התיכון להקמת מדינה ל-600 אלף איש.

    • בדיוק מה שחשבתי, לפי העקרון הזה גם לנו לא הגיעה מדינה ב48.


כתיבת תגובה

קטגוריות

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

הצטרפו אל 2,389 שכבר עוקבים אחריו

