פורסם על ידי: רועי רוטמן | 22 באפריל 2009

הנה מתחילים

אז זה הבלוג החדש שלי. הוא לא הראשון, אבל הקודם לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. הוא היה קצת כבד מדי לטעמי. עכשיו ננסה משהו קצת אחר, ונראה איך ילך. מכיוון שזה פוסט ראשון, אז עכשיו אולי כדאי לנסות להסביר מה הולך להיות כאן.

אז קודם כל, אני עורכדין. זה אומר שאני כנראה אכתוב פה ושם על עניינים משפטיים. דבר שני, אני אוהב לקרוא, אז אולי גם זה יעלה פה ושם. אני אוהד של מנצ'סטר יונייטד, ואין ספק שגם על זה יצא לי לכתוב. גם המשפחה, החברים והכלב יתנו הופעות אורח פה ושם. מותר להגיב, אסור להיות גסי רוח. זה הכל. בינתיים.


Responses

  1. יאללה גבר בהצלחה.
    GLORY GLORY MAN UNITED
    ושאלה, מה זה 50 עו"ד בתחתית הים?

  2. תתחדש. ואולי גם תשנה את "but mot quite" ל-"but not quite"🙂

    • תודה, שועל הכסף. תיקנתי את הפדיחה…

  3. לך על זה.. למה לא (-:

  4. […] כל זאת אני כותב מכיוון שהבלוג מציין היום חצי שנה להקמתו. התלבטתי רבות האם לציין את זה או לא. האם יש היגיון בציון […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

