פורסם על ידי: רועי רוטמן | 28 במאי 2009

ועכשיו מה?

העונה של מנצ'סטר יונייטד הסתיימה השנה, מבחינתי, בקול ענות חלושה. לא בגלל שהפסדנו בגמר לבארסה (עם כבר להפסיד, אז שיהיה לבארסה). הסיבה היא שהאופן שבו העונה נגמרה לא השאיר שום טעם של עוד. אם להשתמש בפראפראזה כל משפט מפורסם של סר אלכס, זו היתה סתם עוד עונה בהיסטוריה הארוכה של מנצ'סטר יונייטד. לקחנו איזו אליפות, זכינו באיזה טורניר תמוה שקורא לעצמו "אליפות העולם לקבוצות", הגענו לגמר ליגת האלופות. והכל בלי שום דבר שייחרט בזיכרון. כלום. הכל נורא אפור, נורא משעמם, נורא לא מנצ'סטר יונייטד. אני לא רגיל לעונות כאלה ב-15 השנים שאני אוהד את יונייטד, ובוודאי שלא ב-5-6 שנים האחרונות שבהן כמות המשחקים שאני רואה והמעורבות הרגשית שלי בקבוצה עלו מאוד. זו עונה שמשאירה אותי לא עם תחושת ציפייה לעונה הבאה שנו-כבר-מתי-היא-מתחילה, אלא אם תחושה של "מה, נגמר? בכלל לא שמתי לב שקרה משהו". זו עונה שאי אפשר לתת לה כותרת.


כתיבת תגובה

קטגוריות

