פורסם על ידי: רועי רוטמן | 31 במאי 2009

ממשיכים לא לקנות ב-AM:PM

רשת AM:PM מתעקשת להמשיך ולהרגיז. עכשיו הם משחקים עם סימון המחירים שלהם, כפי שמדווחים בYNET.  זה אמנם לא חמור כמו היחס שהם נותנים לעובדים שלהם (ועל זה כבר כתבתי פוסט אחר, והפניתי גם לכאן ולכאן), אבל זה ממשיך את אותו קו כוחני של הרשת. וכמו בסיפור הקודם, גם כאן הרשת אפילו לא מנסה להתחבא מאחורי כל מיני תירוצים של "אנחנו פועלים כדין ובהתאם לייעוץ משפטי שקיבלנו, אך אנו מוכנים לבדוק את הטענות חסרות השחר". לא, הם אומרים ישר "אוקיי, אנחנו מחליפים את שיטת הסימון ויהיה בסדר". מה זה אם לא "עליתם עלינו ועל ה'שיטת-מצליח' שלנו"?

אז אם מישהו היה צריך איזשהו חיזוק להחלטה לא לקנות שם יותר, הנה הוא קיבל אותו.


Responses

  1. […] לי לייחס רמת אמינות גבוהה לכתבה הזו היא הצורה של תגובת AM:PM אליה. לא "לא היה ולא נברא". לא "מרשתי פועלת על […]


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

קטגוריות

%d בלוגרים אהבו את זה: