פורסם על ידי: רועי רוטמן | 21 ביוני 2009

תרבות ארגונית

רק לפני כמה ימים אמר השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' מה הוא חושב על ערבים. ורק לפני שלושה ימים אני כתבתי שיש בהתבטאות האומללה והגזענית הזו של אהרונוביץ' משהו שמעיד על תרבות ארגונית במשטרה. והנה, בא אורי בלאו במוסף הארץ האחרון וחושף בפנינו משהו על התחביבים המוזרים של שוטרי משמר הגבול, שהיא יחידה מיחידות המשטרה:

ויש גם את זה:

אז נכון, אני מניח שמג"ב לא המציאו פה שום גלגל, ושלא מדובר בהתנהגות שייחודית רק למשרתים במג"ב. אבל אני חושב שיש בזה חיזוק למה שכתבתי על אהרונוביץ' בשבוע שעבר – זו לא היתה פליטת פה "סלנגית", אלא מעידה פרוידיאנית שמעידה איך האיש באמת חושב.

תראו גם את הפוסט הזה של צביקה בשור ותעשו מה שהוא אומר לכם שם.

הערה אישית: כשפתחתי את הבלוג הזה, לא חשבתי שאחת התגיות שאעשה בה שימוש תהיה "יצחק אהרונוביץ'". בוודאי שלא חשבתי שאני אעשה בה שימוש פעמיים, תוך פחות משבוע. איכשהו, למרבה הצער, העובדה שאני נאלץ להשתמש בתגית "ערבושים" פחות מפתיעה אותי.


Responses

  1. […] אני מוצא עצמי חוזר להשתרשות העמוקה של הגזענות בתרבות הארגונית של המשטרה. בחיי, שזה מתחיל […]

  2. […] מתפיסות גזעניות שאנחנו, היהודים הישראלים, הפכנו לטבע השני […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

