פורסם על ידי: רועי רוטמן | 1 בספטמבר 2009

יש אנשים עם לב של אבן

שלמה בניזרי נכנס היום לכלא. אתמול בערב שודרה במהדורת החדשות של ערוץ 10 כתבה (אם אפשר לקרוא לזה כך) בעניין, שהיא כל כך מרגיזה, עד שאני לא אתן לה את הכבוד של לחפש לינק ולקשר אליה כאן. לא מדובר בכתבה חדשותית, אלא בתשדיר שירות יחצ"ני, שערוץ 10 מחליט משום מה להפיק עבור בניזרי. משום מה, ערוץ 10 החליט לשלוח את נדב פרי (אם אינני טועה) להתלוות לבניזרי כשהוא מגיע להיפרד מהוריו. המצלמה הציגה את בניזרי עם הוריו הזקנים, וככל הנראה החולים. פרי, בקריינות שלוותה את הכתבה, טרח לספר לנו שמצבם הרפואי של ההורים הוא כזה שלא יאפשר להם לבקר את בנם העבריין בכלא, ועל כן מי יודע אם בניזרי יזכה כלל לראות אותם שוב. בניזרי טורח לעשות הצגה שלמה סביב העובדה שאמו נזקקת לעזרתם של בלוני חמצן. אחותו של בניזרי מדברת על שלושה אירועים לבביים שעברה האם הזקנה מאז שהחלה הפרשה (כאילו שזו אשמת המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט שבניזרי עבריין).

עם החלטת המערכת של ערוץ 10 אני יכול לחיות. אולי שילמו להם כדי לשדר את הכתבה, ומצבם, כידוע, לא מזהיר. הדבר המקומם הוא שאת תרגיל היחצ"נות הזה עושה בניזרי על גבם של החלשים. בניזרי אינו חס אפילו על הוריו שלו, ואינו מהסס להציגם במלוא חולשתם, וכל זאת לא על מנת לסייע להם אלא על מנת לשרת את האינטרסים הצרים שלו. הדבר הזה מרגיז אותי אפילו יותר מאשר ההתבטאויות ההומופוביות של האיש. הסיפור הזה כל כך מרגיז אותי, עד שאני משנה את דעתי הקודמת ומתחיל לחשוב שהפוסט הזה של אביעד קדרון בגלוב הוא דווקא פוסט ראוי.


Responses

  1. אכן, יש אנשים עם לב של אבן.
    אתה אחד מהם.

  2. נכון. ואתה בכל זאת ממשיך להסתובב פה. אמור לי מי הם חבריך וגו'.

  3. […] בין השאר, הומופוביה מתפרצת ועבירות פליליות) והן בשל פועלו כאדם פרטי. עם זאת, התחושה שלי היא שמדובר באדם שנראה לא רע. גורמים […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

