פורסם על ידי: רועי רוטמן | 7 בספטמבר 2009

על אהבה ושדים אחרים

אני לא מרבה לכתוב כאן על חיי. הבלוג הזה מהווה חלון הצצה די מהימן לחלק ממה שעובר לי בראש, אבל לא מספק כמעט, במכוון, מידע אישי עלי. חיי המשפחה שלי, חיי החברה שלי והחיים המקצועיים שלי לא מצאו את דרכם לכאן. למשל, מי שטרח לסרוק את הבלוג יודע שאני נשוי, אבל הוא לא יכול להיות בטוח במאת האחוזים האם אני נשוי לאשה, או שמא אני הומו שמכנה את בן זוגו "אשתי" (זה מה שמכונה "מדיניות העמימות" של הבלוג: התחייבתי בפני האמריקאים שאני לא אהיה הראשון להכניס מגדר למזרח התיכון). הקוראים יודעים שאני עורכדין, אבל הם לא יודעים איזה מין סוג של עורכדין אני (חלקלק? שכיר? פליליסט? דני קריין?). למעשה, ועל כך כבר העירו לי, מי שקורא את הבלוג הזה יכול לקבל את הרושם שרגשותי כלפי מנצ'סטר יונייטד חזקים מרגשותי כלפי משפחתי וחבריי. הרושם הזה הוא, כמו כל דבר, נכון ולא נכון. אני אוהד את יונייטד הרבה יותר משאני אוהד את בני משפחתי. מאידך, אני אוהב את בני משפחתי הרבה יותר משאני אוהב את יונייטד.


Responses

  1. אני מניח שאתה העורכדין הפליליסט של גלגל"צ

  2. אם תמחק לא איעלב

    בדיוק בגלל העמימות הזו ומה שכתוב באודות אני חשבתי שאולי אתה עו"ד רועי אחר שהיה לו בלוג מעולה שנזנח (לא נותן קישור למקרה שזה נכון). גם הוא היה חבר שלנו בעבודה שחורה אך עזב אותנו ע"ר עומס ההתמחות. הסיבה העיקרית לפסול את התיאוריה היא שאתם כותבים את השם רועי אחרת כמדומני.

  3. […] שלא לדבר על זה שהפתק מניח עמימות. […]

  4. […] קצת אחרת ממה שחשבתי (אם כי מאוד משמח אותי שהבלוג הוא אוהד יונייטד. ממש […]

  5. […] רועי: "לא נורא. העיקר שהיא תאהד את מנצ'סטר יונייטד." […]

  6. […] שקראו ולמגיבים על שהגיבו (טוב, לא לכל המגיבים). ואז באה מנצ'סטר יונייטד וביום ההולדת עצמו (היא לא טעתה בתאריך!) זכתה באליפות ה-20 […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

