פורסם על ידי: רועי רוטמן | 21 בספטמבר 2009

תחל שנה וברכותיה

באמת שאין לי הרבה מה להוסיף על הדרבי אתמול. אסתכן בבנאליות ואטען שהתוצאה אינה משקפת. יונייטד היתה טובה לאין ערוך, ואם לא נער הפוסטר בשער שלנו והתצוגה הנפלאה של שיי גיבן בצד השני, היינו מקבלים דרבי של 1:5 ליונייטד. אבל אני לא מתלונן. במקום זה קיבלנו את אחד מהמשחקים שבגללם ההיסטוריה הארוכה של מנצ'סטר יונייטד נראית כמו שהיא נראית. אמנם עדיין חסרה לי פרספקטיבה, אבל התעלות כמו זו שהרגשתי כשמייקל אואן כבש את שער הניצחון לא הרגשתי מאז מאי 1999.

כל מי שראה את המשחק לא צריך שאני אספר לו על ראיין גיגס. האיש הצליח לבשל לדארן פלטשר(!) שני (!!) שערים. ועוד בישול נהדר לאואן, שהוא, כמו שמזכיר רונן דורפן, הוא שחקן עם בלון ד'אור ברזומה. צפיה בהילוך החוזר עוררה בי הערכה לא רק למסירה של גיגס, אלא גם לאופן שבו אואן ידע להתמקם כדי לבקש את המסירה (בקולי קולות ועם נפנופי ידיים).

ומשהו לעניין קרלוס טבס: כל הכבוד לו. קבלת הפנים שהוא קיבל מהקהל לא היתה פשוטה, והוא הגיב לה נהדר. בשני השערים הראשונים הוא היה מעורב, והיו לו עוד 3-4 מצבים נהדרים (כולל בעיטה לקורה, שהוא באמת היה צריך לכבוש). אם הוא היה עמנואל אדאביור, הקהל של יונייטד כבר היה רואה מה הוא חושב עליו. האיפוק שהוא הפגין באמת מחייב את הסרת הכובע בפניו.


Responses

  1. קצת באיחור אבל… איזה משחק!
    אני מאושר שיצא לי להיות בו. אכן אחלה דרך לפתוח בה את השנה החדשה.

  2. […] על מנצ'סטר 24 09 2009 כמו שכבר כתבתי, אין לי הרבה מה להגיד על הניצחון של יונייטד בדרבי. אבל […]

  3. […] יונייטד תתארח באיצטדיונים של הנובורישים המחורבנים, וההתרגשות רבה. למעשה, אני מתקשה לזכור דרבי אחר בכמעט שני עשורים של […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

