פורסם על ידי: רועי רוטמן | 6 בינואר 2010

השיחה – מחזה בתמונה אחת

הדמויות:

רועי – עורך דין, בתחילת שנות השלושים לחייו. גבוה מאוד.

אסנת – נציגת מכירות גנרית. עייפה.

שעת צהריים. משרד. רועי יושב מול מסך מחשב ומקליד. הטלפון מצלצל.

רועי:    "שלום"

אסנת:   "שלום, רועי?"

רועי:     "מדבר"

אסנת:   "שלום לך, רועי. מדברת אסנת מחברת יס. רציתי לדעת אם אתה במקרה מנוי של הוט".

רועי:    "האם זה משנה?"

אסנת:   "אני פשוט רואה שהיית פעם מנוי שלנו."

רועי:    "נכון. אז מה?"

אסנת:   "אז יש לנו מבצע שאולי יעניין אותך".

רועי:    "והוא רלוונטי רק אם אני לקוח של הוט?"

אסנת:   "לא. תרצה לשמוע?"

רועי:   "אז למה שאלת אם אני לקוח של הוט?"

אסנת:   "סתם, כי זה מבצע ממש משתלם. אז תרצה לשמוע?"

רועי:    "לא."

אסנת:    "אוקיי, תודה."

מסך. מחיאות כפיים. ביקורת משבחת של מיכאל הנדלזלץ.


Responses

  1. אני פשוט פוטרת אותם ב"אין לי טלוויזיה". לאחר שתיקה המומה בת כמה שניות, הם מודים לי בנימוס וממשיכים לקורבן הבא.

  2. גם לי אין טלוויזיה. כשהם מנסים סתם ככה להציע לי מבצעים, זו באמת התשובה היחידה שמשתיקה אותם. הפעם הם עשו משהו קצת שונה מהרגיל, ואני מודה שבהפתעתי, לא הגבתי ביעילות המתבקשת.

  3. לנציג ממש מעצבן אמרתי פעם שהתעוורתי ולכן אין לי טלוויזיה. לאחר כמה רגעי הלם, התעשת השובב ושאל אם אני לא רוצה לשמוע את התוכניות.

  4. טוב, ניצחת. אני לא אהיה מסוגל להתעלות על זה.

  5. נראה לי שסיינפלד ניצח את שניכם

    • חחח
      אימצתי.

  6. […] כשנתיים פרסמתי את הפוסט הזה, שבו תיארתי שיחת טלפון שניהלתי עם אסנת מחברת "יס". […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

