פורסם על ידי: רועי רוטמן | 18 בינואר 2010

ישיבה חשובה

לפני כמה חודשים התייחסתי לנפלאות חדרי השירותים בבניין המשרדים שבו אני עובד, והנה לאחרונה צץ מקרה המצדיק התייחסות נוספת.

לפני כמה ימים נכנסתי אל חדר השירותים. אחרי שהשגתי את מטרת הכניסה אל חדר השירותים, ניגשתי אל הכיורים. בעודי רוחץ את ידיי, נשמע צלצול טלפון מאחד התאים הנעולים. בעליו של המכשיר המצלצל ענה, והתפתחה השיחה הבאה, שמדרך הטבע שמעתי רק חלק אחד ממנה:

בעל המכשיר: שלום.

בעל המכשיר: כן.

בעל המכשיר: כן.

בעל המכשיר: תקשיב, אני פשוט יושב פה עם אנשים, אני אוכל להתקשר אליך עוד שעתיים?

בעל המכשיר: אני אומר לך שאני יושב פה עם אנשים. אני לא יכול לדבר. אני אתקשר עוד שעתיים.

בעל המכשיר: טוב, אם אני לא מתקשר, תתקשר אתה עוד שעתיים. ביי.

כאן נותקה השיחה, ובעל המכשיר יצא מהתא, רכס רוכסנו, והלך (בלי לרחוץ ידיים!). אנשים נוספים לא יצאו עימו. בחינה ויזואלית של התא העלתה שאנשים נוספים לא נותרו בו לאחר שהמשוחח שלנו עזב את הזירה. עוד יצויין כי ראיות אודיו-ויזואליות וארומטיות מצביעות כי ענייניו של הדובר שלנו באותו תא שירותים הם מסוג העניינים שלא צריך לשבת עבורם, וניתן להסדירם בעמידה.


כתיבת תגובה

קטגוריות

