פורסם על ידי: רועי רוטמן | 13 בפברואר 2010

צדיק אחד בסדום

מחרוזות החיפוש שמביאות אלי גולשים הן עניין שמעניין אותי. בדרך כלל, אני אומר את מה שיש לי לומר על הנושא במדור המיועד לכך, אולם פה ושם מגיע מקרה שמצדיק (בעיני) פוסט נפרד.

-=-

נושא שמביא קוראים רבים לבלוג כמעט מאז הקמתו הוא עניין זכאותם של מתמחים במשפטים לדמי אבטלה, וזאת מאחר שכתבתי על כך פוסט בימיו הראשונים של הבלוג. הפוסט הזה הוא הפוסט שזוכה לרייטינג הגבוה ביותר בבלוג, ואני מקבל עשרות וריאציות על מחרוזות חיפוש שמביאות אליו גולשים. אנשים מחפשים "דמי אבטלה למתמחים", "דמי אבטלה למתמחים במשפטים", "מתמחים לשכת תעסוקה" ועוד וריאציות רבות על אותו נושא. הרושם הכללי שעלול להיווצר אצל מי שלא יודע כיצד נראים חייו של מתמחה הוא שמתמחים במשפטים הם אנשים שאין להם עבודה. והנה, השבוע הסתבר לי שבקרב כל אותם מתמחים שאין להם מה לעשות ושכל מה שמעניין אותם הוא לחלוב כספים מהמדינה, יש צדיק אחד שלא רוצה לאכול חינם, אלא לקחת חלק יצרני בעולם המשפטני הרוחש-גועש. כן, הגולש שהקליד בגוגל את המחרוזת "מחפש עבודה כמתמחה", אני מדבר אליך. יישר כוח.

-=-

ולסיום, התנצלות: מערכת הבלוג מבקשת להתנצל בפני כל אותם קוראים שקראו את כותרת הפוסט ונכנסו אליו מתוך תקווה למצוא בו פורנוגרפיה.


כתיבת תגובה

קטגוריות

