פורסם על ידי: רועי רוטמן | 28 בפברואר 2010

תן לו בחליפה

את שירותי הצבאי ריציתי בבסיס של חיל המודיעין, לא רחוק מצאלים. מדובר היה בבסיס סגור ובו כ-250 חיילים משועממים, שאחת הדרכים להכניס עניין בחייהם היתה מסיבת הריקודים של ימי שלישי, או כפי שהיתה ידועה בקיצור – "הדיסקו". השיר "יהודה יהודה" של להקת השמחות היה פופולארי במיוחד באותן מסיבות, בעיקר בזכות העובדה ששמו של גיבור השיר היה זהה לשמו של רס"ר הבסיס, שדבר טמטומו היה לאגדה. מאז, שמור לשיר מקום חם במדור הנוסטלגיה בלבי.

לימים, הכרתי את מי שהפכה לאשתי. כשעסקנו בארגון חתונתנו, גילינו שאין לנו הרבה דרישות מיוחדות לדרוש מהתקליטן. הודענו לו ששום שיר של האחיות פיק לא יושמע לאורך האירוע כולו, סיפרנו לו על שירי הכניסה לחופה ושבירת הכוס שבחרנו, וביקשנו שישמיע את "יהודה יהודה" במהלך הריקודים, מתוך ידיעה שהנוסטלגיה תשמח רבות את החתן (ולפחות חלק מאורחיו). הציפיות, יש לציין, התממשו במלואן.

חתן שמח עם חלק מאורחיו

-=-

(הפוסט הזה היה אמור להיות חלק מפרוייקט שירי הריקודים של איתמר זוהר. איכשהו, דברים לא הסתייעו, והפוסט מתפרסם כאן. פורים שמח.)


Responses

  1. חשבתי שתפרסם כאן את הטקסט המלא. בכל אופן, אתה מוכרח לכתוב הרחבה על הרס"ר המטומטם. עוד לא הבנתי איך האחים ברבש לא יצרו סדרה עליהם

  2. איתמר, זה הטקסט המלא. הוא לא מאוד שונה מהטקסט שהעברתי אליך: הוא חורג ממכסת המלים שהוקצבה לי, יש בו לינקים שלא נכללו בגירסה שהעברתי אליך ויש בו תמונה של חתן שמח. חוץ מזה, זה אותו דבר. הבדלים מינוריים.
    לגבי הפוסט על הרס"ר, אני אראה אם אני יכול למצוא מספיק חומר בשביל פוסט. אני צריך לאסוף ציטוטים נבחרים מחברים ולראות אם הם מחזיקים מים. אם זה יחזיק, אני חושב שבאמת יש על מה לדבר.

  3. אוי ואבוי, שיר שבירת הכוס שלכם הוא שיר מחתונה של הומואים.

    • אתה רוצה שבפוסט הבא שיתייחס לחתונתי אני אעלה תמונה שתראה איך נראה הומו בחתונה שלנו?

    • טוב, אתה צודק, עברי לידר וריטה זה בעצם סטרייטי.

  4. אתה חושב שמבחינתו של יהודה עורך דין זה יותר גרוע ממנהל גדול?
    אני מנסה להיזכר בעוד ציטוטים של דמות המופת הזאת ולא ממש מצליח. או שממש הדחקתי, או שהם טבעו בים של אבקת הלבנה.
    ואם כבר נוסטלגיה (וגם בהקשר לאזכור של אטרף בתגובה הקודמת שלי), בימים האחרונים מופיעה באתר פרסומת לבר הכרויות שפונה ל"קוקסינליות-גברים-נשים", ועונה לשם "קפריזה". סתם תהיתי מי הגה את השם הגאוני.

  5. יכול להיות שאני צריך לשלוף מהנפטלין את טיוטת הפוסט שהתייחסה ל"קפריזה".
    לעניין אבקת ההלבנה: אני, כזכור לך, אלחוטן כושי. יתכן שהשיר "בים לבן קבוצת שחורים קוטפת" התייחס לי ולאנשים שכמותי, בעת ביצוע עבודות רס"ר.

  6. […] לכם, את שירותי הצבאי העברתי בחיל המודיעין (שעל פי פרסומים זרים יש לו אנטנות!). אמנם היחידה שבה […]

  7. מזל טוב! אומנם טיפה מיאוחר אך עדיף מיאוחר מאשר אף פעם 🙂

    תודה רבה. יתכן ששמת לב לכך שמחקתי את הקישור לאתר שאתה מנסה לקדם פה על חשבוני בלי להציע לי לחלוק ברווחיך. מכיוון שדי לי בהתערבות הזו בתגובתך, השארתי את שגיאות ההקלדה כמות שהן. רועי.

  8. כאן היתה תגובה נוספת של מר מבצעים והנחות, שמתעקש להמשיך עם הלינקים השיווקיים הלא רצויים שלו. תגובתו נמחקה, וזה עשה לי כל כך טוב על הלב.
    רועי.


כתיבת תגובה

קטגוריות

