פורסם על ידי: רועי רוטמן | 16 במרץ 2010

מורה טוב הוא מורה לחיים

איתמר בן גביר מבטיח (או שמא מאיים) ללמד את השמאלנים מהי דמוקרטיה. ובכן, אני אוהב לחשוב על עצמי כעל איש שמאל, ואני תוהה מה עלי להביא עמי לכיתה לצורך השיעור. ככל שאני חושב יותר ויותר על האיש, על האנשים שהוא נושא אליהם את עיניו ועל מקומות אחרים שבהם הוא מטיף למען הדמוקרטיה, אני משתכנע שלטובתי האישית כדאי שאגיע לשיעור עם אפוד מגן קרמי. לטובת הכלל, כנראה שכדאי שאגיע לשיעור עם כרטיס אד"י בתוקף. תסלחו לי, אני כבר מעדיף לקבל שיעור בדמוקרטיה מבוגי יעלון.


Responses

  1. תשמע, הרי ידוע שהשמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים, אז מישהו צריך ללמד אותם. אני חושב שצריך לעשות מזה הרצאה משותפת לבן גביר ולבוגי, שיביא גם דוגמאות מהרפת. אם יישאר זמן אפשר להביא גם את אלי ישי שייתן את ההשקפה שלו בנושא.
    רק לי נדמה שכבר עדיף שיעור אצל דולורס אמברידג' או אצל המורה מ-men in black?


כתיבת תגובה

קטגוריות

