פורסם על ידי: רועי רוטמן | 24 במרץ 2010

תמונה אחת שווה אלף מלים

קוראיו הנאמנים של הבלוג יודעים שאני לא אוהב את שלמה בניזרי. אלוהים יודעת שלא חסרות סיבות לא לאהוב את האיש, הן בשל פועלו הציבורי (שכולל, בין השאר, הומופוביה מתפרצת ועבירות פליליות) והן בשל פועלו כאדם פרטי. עם זאת, התחושה שלי היא שמדובר באדם שנראה לא רע. גורמים שמבינים בתחום יותר ממני מאשרים שתחושה זו אינה בלתי מבוססת. (יצויין שלאחרונה הסתבר שהגורמים האלה חושבים שדיוויד מיליבנד המכוער נראה טוב, ככה שאולי אי אפשר להסתמך על חוות דעתם).

לפני כמה חודשים החלטתי שהתמונה של בניזרי שצילם ניר קידר עבור עיתון "הארץ", ושאליה קישרתי בפסקה הראשונה של הפוסט, אינה ממוקמת במקום הראוי לה במנוע חיפוש התמונות של גוגל. בזמנו, היא היתה איפשהו בעמוד העשירי, אם אני לא טועה.  לא רק שזו תמונה יפה מאוד כשלעצמה, שאני חושב שצריכה להיות נגישה יותר לגולשים שרוצים לדעת מי זה שלמה בניזרי ואיך הוא נראה. מכיוון שאני איש של מעשים, קישרתי כמה פעמים אל התמונה הזו בפוסטים שבהם היה לי מה לומר על בניזרי (איכשהו, יוצא שהוא מקפיד להתנהג באופן שיחייב שיגידו עליו דברים רעים). התוצאה – התמונה הגיעה אל העמוד השני של תוצאות החיפוש (נכון לכתיבת הפוסט הזה).

בשולי הדברים נזכיר שעכשיו בניזרי רוצה חנינה. הוא מגיש את הבקשה "ממקום של כאב". נשאלת השאלה האם הכאבים האלה הם הכאבים שחזה אביעד קדרון בזמנו. מעניין לציין שהבקשה הוגשה בסמיכות מפתיעה לרעשי האדמה שפקדו את האיטי ואת צ'ילה, ושהאיש כבר חיווה דעתו על הקשר שבין פעילות טקטונית לבין משכב זכר.


Responses

  1. […] הפיתוי (ולא אקשר לאתר שלה, כי רק לשלמה בניזרי אני עושה SEO בחינם). הילה נוגה כתבה על זה פוסט שביממה האחרונה מכה גלים […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

