פורסם על ידי: רועי רוטמן | 1 באפריל 2010

פוטו-רומאן

לידי מערכת הבלוג הגיע מידע המצביע על כך שמתיחה תמימה של האחד באפריל כמעט והעכירה את היחסים בין גרמניה וצרפת.

-=-

ניקולא: "Pull my finger!" אנגלה: "סליחה?"

ניקולא: "Pull My finger" אנגלה: "כאן? לא נראה לי"

ניקולא: "כן. כדאי לך". אנגלה: "בסדר, רק כי אתה כל כך חמוד"

אנגלה: "Scheisse! מה זה הריח הזה?" ניקולא: "מה חשבת שיצא משם, קולה?"

ניקולא: "Merde. הסתבכתי. אני מקווה שהיא תסלח לי" אנגלה: "הצרפתים האלה. Keine Kultur."

אנגלה: "האמת, זה היה מצחיק. אבל שיתפתל קצת, הצפרדע" סילביו: "ניקולא, תהיה גבר. תשפיל את עצמך. תהיה גבר. תהיה סמרטוט."

ניקולא: "מאדאם מרקל, אני מתנצל על פחזותי. אנא סלחי לי." אנגלה: "הר סרקוזי, אני מקבלת את התנצלותך"

ניקולא: "הו, אנגלה, אני כל כך שמח שסלחת לי" אנגלה: "הו, ניקולא, טיפשון שלי. לעולם לא ניפרד עוד."


Responses

  1. אני מבין שעברת מדרג הדוברים לדרג המנהיגים🙂

  2. http://nimby.co.il/?p=795 – הדוברים בחופש.


כתיבת תגובה

קטגוריות

