פורסם על ידי: רועי רוטמן | 9 במאי 2010

אי שפיות זמנית

ההרגשה הזו, שאנחנו לא אלופים, היא הרגשה מוזרה.

-=-

בתחילת העונה חזיתי שמנצ'סטר יונייטד תזכה באליפות השנה. תחזית זו הוכחה כשגויה היום בערב, כאשר צ'לסי עשתה את המוטל עליה (וקצת מעבר לכך) וניצחה 8:0 את ויגאן האומללה. ניצחונה של יונייטד, 4:0 על סטוק, היה בבחינת ניצחון שכולו הפסד (ואני מצטער על הקלישאה). צ'לסי היא האלופה, וברכותיו (המסוייגות) של הבלוג שלוחות אליה. לכאורה, די בכך שהודיתי בטעותי על מנת שיתקיים בי הפסוק "מודה ועוזב – ירוחם", אלא שלא די במחילה. יש להפיק לקחים ולהבין כיצד זה קרה שהתחזית היתה כה רחוקה מהמציאות.

בחנתי שוב את התחזית המפורטת שסיפקתי לכם בתחילת העונה, וגיליתי דבר מעניין. ההימור שלי שיונייטד תזכה באליפות נשען על כך שאני אופטימיסט חסר תקנה. הודיתי כבר אז שצ'לסי היא, כנראה, קבוצה שקולה ליונייטד, אם לא טובה ממנה, ומסתבר שמבחינה זו קלעתי אל חוט השערה. אלא שהאופטימיזם שלי הוא שהכשיל אותי, וגרם לי לחזות תחזית שהיא כולה משאת לב ונפש, ואינה נשענת על אדנים רציונליים. המסקנה, אם כן, היא כזו: במהלך הקיץ מוטלת על הסגל המקצועי של יונייטד החובה להתאים את רמתו המקצועית של המועדון לרמת האופטימיזם של אוהדיו. שהרי, מאוהדיה של קבוצה שעברה את מינכן (וכאן אני מתייחס הן ל-1958 והן ל-1999) לא ניתן לצפות לפחות מאופטימיזם חסר תקנה.

-=-

כאמור, ההרגשה הזו שאנחנו לא אלופים היא הרגשה מוזרה. למרבה המזל, מדובר בעניין זמני.


Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Roee Rotman. Roee Rotman said: http://bit.ly/bwULtl – פוסט חדש. אי שפיות זמנית […]

  2. אני מקווה שהמצב אכן זמני. יש כמה לקחים מידיים שצריך להפיק בקיץ ללא קשר לאיבוד האליפות.

  3. לשנה הבאה בארסנל האלופה🙂

  4. תמר,
    קודם שילמדו לדבר אנגלית, שמה בארסנל.

  5. […] הקרוב פותחת הליגה האנגלית הבכירה עונת כדורגל חדשה. סגנית האלופה היוצאת והאלופה שבדרך, מנצ'סטר יונייטד, פותחת את משחקיה ביום שני, במשחק בית […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

