פורסם על ידי: רועי רוטמן | 6 ביולי 2010

זה שיר משהו-משהו

היום אשתי ואני חוגגים את יום הנישואין הרביעי שלנו. זה אירוע משמח מאוד, שמצדיק את פרסומו של המדור השבועי "שיר אחד בשבוע" מוקדם מהרגיל, בפוסט חגיגי מיוחד.

-=-

לפני כחמש וחצי שנים הוזמנתי יחד עם אשתי (שאז עוד לא היתה אשתי) לחתונה של חברים. בשלב מסוים של האירוע, ואני כבר שתוי קמעא, פניתי למי-שאז-עוד-לא-היתה-אשתי (להלן: "משעלה"א") והתפתח בינינו הדיאלוג הבא:

רועי: "נו? אז מתי אנחנו?"

משעלה"א: "סליחה? על מה אתה מדבר?"

רועי: "אני שואל אותך מתי אנחנו מתחתנים."

משעלה"א: "אתה רציני?"

רועי: "כן."

משעלה"א: "אתה לא שיכור?"

רועי: "אני שיכור. ואני רציני."

משעלה"א: "אתה רוצה שנתחתן?"

רועי: "כן."

בשלב זה נגמר הדיאלוג, כי הסכמתה של משעלה"א לבשה צורה שהיתה לאו-דווקא מילולית. עם זאת, היא הקפידה לדרוש ממני לחזור על ההצעה למחרת, כשאני פיכח. כמו שאפשר לנחש מהפסקה הפותחת של הפוסט, חזרתי על הבקשה, ונעניתי שוב בחיוב.

-=-

אחד הדברים שהיו ברורים לנו, מרגע שהתחלנו לארגן ברצינות את כל מה שיש לארגן לקראת חתונה, הוא ששירים עבריים יהוו נתח משמעותי מהמוזיקה שתושמע בחתונה. היה לנו גם ברור שהשיר שלצליליו נצעד אל החופה יהיה שיר עברי. אלא שלא הצלחנו להגיע להסכמה בדבר השיר הזה. כל רעיון שהועלה נפסל עד מהרה: זה נדוש מדי, להוא יש לחן יפה אבל מלים נוראיות, לזה דווקא יש מלים יפות אבל הלחן מדכא, וזה סתם לא מצא חן בעיני אחד מאיתנו. בקיצור, נתקענו. ואז, באחד האמשים, ישבתי לי ליד המחשב והקשבתי למוזיקה שהשמיע לי הוינאמפ. לפתע, בחר הוינאמפ להשמיע לי את השיר שמצורף בסופו של פוסט זה. בהברקה של רגע קראתי בקול "משעלה"א! משעלה"א! מה דעתך שניכנס לחופה עם זה?". משעלה"א באה לחדר, האזינה, חייכה ואמרה "מצויין". והשאר יסופר בדברי הימים.


Responses

  1. איזה סיפור חמוד. ואיזה פוסט חמוד🙂

  2. פוסט מקסים. ומרגש. ושוב מקסים. אני מניחה שאין צורך להזכיר לך עד כמה אתה בר מזל שזכית ברעיה כה נפלאה (ע"ע דיני רעיות). מסור בבקשה למשעלה"א שאף היא, כך מסתמן, עשתה בחירה לעילא ולעילא:). ושיהיה לשניכם יום נישואין שמח מכולנו!

  3. בשעה טובה
    עד מאה כעשרים!

  4. פוסט מרגש ושיר מרגש. איך אתם עם פוליגמיה? (תסלח לי, אני קצת שתוי)

    • אבל פולי מת. איך נעשה איתו גמיה?

  5. מזל טוב

  6. זה פוסט משהו-משהו
    פשוט ומרגש.
    וגם, אחת מהצעות הנישואין היפות ביותר שיצא לי לשמוע.

    השיר הנבחר הוא קסם מזוקק.

  7. הצעת הנישואים שלי היתה אפילו יותר מקורית, באמצע ריב קשה אמרתי לה 'אני דווקא מאד רציני, מצידי אפשר ללכת ולהתחתן וזהו!'. היא טוענת שזה בערך שיא הרומנטיות שהגעתי אליה אי פעם.

  8. רועי רוטמן :
    אבל פולי מת. איך נעשה איתו גמיה?

    עלית עליי, ניסיתי להשחיל גם נקרופיליה בדלת האחורית. טוב אמרתי שהייתי קצת שתוי.

  9. […] רועי (שתוהה איך זה שקול הבס הרועם שלו לא היווה רמז): לא, זה רועי, בעלה. […]

  10. […] הפעם הקודמת שבה חגג הבלוג הזה יום נישואין לאחד מחברי המערכת, עברה שנה. משמעות הדבר היא שאותו חבר […]

  11. […] יפה מאוד, אבל אני לא מסכים עם הסנטימנט שהוא מביע. שהרי את ידה של אחת שיודעת ביקשתי, בשם כל הקדושים, דווקא בשמו של קופידון ודווקא בגלל […]

  12. […] 2005 היינו, מי שאז עוד לא היתה אשתי ואני, בחתונה של חברים. במהלך האירוע קיבלנו גם אנחנו […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

