פורסם על ידי: רועי רוטמן | 13 באוגוסט 2010

התחזית, 2010-2011

חייו של אוהד כדורגל, או לפחות חיי כאוהד כדורגל, נעים בין אופטימיזם ורוד ואווילי לבין פסימיזם שחור משחור. בתחילת כל קמפיין, ותהא זו הליגה, ליגת האלופות או אחד ממפעלי הגביע, ברור לי שמנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה הטובה ביותר המשתתפת באותו מפעל והמועמדת הראויה ביותר לזכיה. לפני כל משחק, ויהא זה משחק מול נמושות הליגה או אריות אירופה, ברור לי שעלי מוהר ידע על מה הוא מדבר ושנפרק אותם. אלא שאז מגיעה השטות הראשונה של ווס בראון, והיריב זוכה בכדור קרן. מאותו רגע, על אף כל האופטימיות האווילית שלי, ברור לי רק דבר אחד: כדור הקרן יוגבה לרחבה, יפגוש בראשו של שחקן יריב ויכנס לשער. כשם שהיה לי ברור לפני המשחק שננצח, כך ברור לי עתה שכדור הקרן ימצא איכשהו את דרכו אל השער. וזה לא נגמר בכך. כמה דקות לאחר כדור הקרן הזה, יוכשל ויין רוני בלב רחבת ה-16 של היריב. השופט יעשה מלאכתו נאמנה ויורה על בעיטת עונשין מאחד עשר מטר. רוני עצמו יציב את הכדור על הנקודה הלבנה, ילך כמה צעדים לאחור, ירוץ לעבר הכדור ויבעט. את כל זה הוא יעשה כשאני יודע, כשם אני יודע שמחר בבוקר תזרח השמש, שהבעיטה תוחמץ. אני לא מצליח להחליט אם השוער או הקורה יבלמו את הבעיטה, או שזו תשלח את הכדור מלכתחילה אל היציעים. כל שאני יודע הוא שאין אפס קצהו של סיכוי שהכדור הזה יכנס לרשת. וכמובן, שתי הסיטואציות שתיארתי כרגע לא פוגמות במאומה באמונה הבסיסית שבסופן של תשעים הדקות תהיה ידה של יונייטד על העליונה.

-=-

ולמה אני מספר לכם את כל זה? כי בסוף השבוע הקרוב פותחת הליגה האנגלית הבכירה עונת כדורגל חדשה. סגנית האלופה היוצאת והאלופה שבדרך, מנצ'סטר יונייטד, פותחת את משחקיה ביום שני, במשחק בית מסקרן במיוחד מול העולה החדשה, ניוקאסל. נפרק אותם.


Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Talia Wolf, Roee Rotman. Roee Rotman said: http://bit.ly/aOoymn פוסט חדש. התחזית, 2010-2011 #MUFC […]

  2. אמן

  3. טוב שאתה אופטימי…

  4. אני חושש שצ'לסי ייקחו מכם את זה שוב. ושלראשונה גם מנצ'סטר סיטי יתחילו לזנב. למעט מקרים חריגים כמו הניקס של תומאס, כסף עובד לאורך זמן.

  5. תיאור מדויק של תפיסת עולמו של אוהד. אופטימיות ורודה ופסימיות שחורה משחור, אמונה שלמה לצד ייאוש גמור, ובסך הכל, מניה דיפרסיה: זוהי מנת חלקנו.
    שיהיה בהצלחה!
    (בדיוק איחלתי כזו גם לאוהד ליברפול. אולי פשוט אמצא לי אוהד מכל קבוצה ואאחל לו בהצלחה, כך שבסוף העונה יהיה מובטח לי לפחות אוהד אחד – יש לקחת בחשבון גביע ואירופה – שאוכל לומר לו שזה בזכותי).


כתיבת תגובה

קטגוריות

