פורסם על ידי: רועי רוטמן | 18 באוגוסט 2010

דלתות נפתחות

לפני כמה שבועות סיפרתי לכם על נפלאותיו של השילוט בבית החולים שקיבל את הכבוד להיות הזירה להולדתה של בתי. השבוע, בעודנו מסתובבים להנאתנו במחלקת היולדות של אותו בית חולים, גילינו שאת הדברים המצחיקים באמת שומרים בהנהלת בית החולים כדי לשעשע אמהות טריות ואבות נרגשים, ולהזכיר להם שלא משנה עד כמה קשה הדרך ועד כמה נראה לפעמים שהעסק תקוע, בסוף הדלת בכל זאת תיפתח בקול צחוק גדול ואושרם יהיה רב עד מאוד.

אם ובתה. לא צילום אילוסטרציה

אני שוקל להתייצב שם עם קופת צדקה קטנה ולהבטיח שתרומה סמלית ומעבר בדלת הזו הן סגולה לפריון ולהרבה בנים זכרים. בכל זאת, צריך לפרנס את הילדה.

-=-

ומכיוון שהיום יום רביעי ואני חייב לכם את השיר השבועי, הרי לכם שיר שאין מה לומר עליו מלבד העובדה שעד כמה שהוא בנאלי, ככה הוא מוצלח במקרה הזה (ומי מכם שקורא את הפוסט דרך המייל או הגוגל-רידר או קוראי RSS אחרים יצטרך זו הפעם לקרוא את הפוסט מתוך אתר הבלוג, אם הוא רוצה לשמוע את המוזיקה).


Responses

  1. מזל טוב

  2. […] This post was mentioned on Twitter by dachniella, roee r. roee r said: http://bit.ly/9r8cat פוסט חדש. דלתות נפתחות […]

  3. חברים יקרים -מזל טוב, רק נחת ואושר
    ונשיקה לקטנטנה

  4. מזל טוב וכל טוב! הרבה נחת ואושר, והתאוששות מהירה
    !!

    את השיר לא הצלחתי לשמוע…אפילו שקראתי מתוך הבלוג

  5. תודה רבה לכולם.

    תמר, אצלי השיר מתנגן. אם עוד מישהו נתקל בבעיה, השאירו הודעה ואני אנסה לראות אם אפשר לסדר את זה.

  6. או… עכשיו זה מנגן
    ולצלילי השיר אני שוב אומרת לכם מזל טוב!

  7. כמה מרגש. איזה כף (מנסיון)
    אני עוברת אורח מזדמנת וחוזרת לכאן והנה הגעתי לאירוע חגיגי.
    הרבה נחת.
    (צירוף מקרים – שילוט היה הנושא שהעסיק אותי לאחרונה אצלי בבלוג. סביר להניח שעתה תתעסקו יותר בחיתולים ותפרחות וחיוכים ובכי)

  8. שמחה והילולה!

    יופי של שיר ויופי של ביצוע.
    קוראים לה שירה, לבתכם?

  9. שוב מזל טוב להולדת הפעוטה!🙂

  10. המון מזל טוב חברי!

  11. מחסנאית,
    אין ספק שאת צודקת. אבל אנחנו ננסה לשמור גם על זיקה לעיסוקים שהעסיקו אותנו בעבר. אני חושב שהבלוג הזה לא יהפוך להיות הרבה יותר משפחתי ממה שהוא עכשיו.

    גל,
    אכן, קוראים לה שירה. וביומיים האחרונים למדנו שהיא מאוד אוהבת ששרים לה, אז כנראה שקלענו בול.

    ואנדר,
    ראי תשובתי למחסנאית. אני זוכר טוב מאוד שאני חייב לך פוסט. הבטחות, הרי, צריך לקיים (או לפחות, להפר ביעילות).

  12. מזל טוב! בנות זה אושר גדול מניסיון :)( טוב טוב אולי גם בנים אבל את זה אני לא יודעת מניסיון …)

  13. האמת היא שרציתי לכתוב משהו ציני על הקשיים המרובים שמחכים לכם אבל את זה תגלה ממילא, מזל טוב ותהנו משירה הקטנטונת, לא תאמין כמה מהר היא תגדל לכם.

  14. מזלטוב! איחולי גידול קל והרבה שמחה ונחת.

  15. אה כן, לגבי שלטים מצחיקים. בהום סנטר הדפים שלהם מופיעים עם לוגו 'הום סנטר' בראש הדף ולמטה 'אין לך מה לחפש במקום אחר' .
    כך שפעם נתקלתי בשלט שהיה כתוב בו 'שירותי עובדים' ולמטה 'אין לך מה לחפש במקום אחר'…

  16. זה שיר מדהים, וזה הביצוע הכי הכי יפה שלו.
    וגם, כל השירות שאני מכירה הן נשים נפלאות.
    שיהיה בהצלחה בענייני אבהות וכאלה, מלאנתלפים מזלטוב!

  17. ברכות ואיחולי אושר ושמחה, וכמובן המון שירה והילולה (בחרתם שם נפלא!).

  18. […] – בת. בתחילת חייה. משמעותית פחות […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

