פורסם על ידי: רועי רוטמן | 6 בספטמבר 2010

במקום שנה טובה

לפני קרוב לשנה, בסמוך לתחילת שנת הלימודים תש"ע, פרסמתי את הפוסט הזה. היום, קצת אחרי שהחלה שנת הלימודים תשע"א, אני לומד שמשרד החינוך החליט שלימודי יהדות חשובים יותר מלימודי אזרחות, ושאין צורך אמיתי לתקצב את לימודי האזרחות האלה. בקצב הזה, מעניין איפה נהיה בתחילת שנת הלימודים תשע"ב. יוסי גורביץ הרחיב בנושא, ומכיוון שאני לא רואה טעם לחזור על דבריו, אסתפק בהפניה.

שתהיה לכולנו שנה טובה.

-=-

בעניין אחר: מחר בערב תתקיים ברחבת הסינמטק בת"א הפגנת מחאה כנגד הכוונה לגרש מישראל 400 ילדים שכל חייהם כאן, למדינות שהם מעולם לא ביקרו בהן ושלעתים הם אפילו לא דוברים את שפתן. לצערי, אני כנראה לא אוכל להגיע, אבל זה לא פוטר אתכם. וזה גם לא פוטר אתכם מלחתום על העצומה. ושוב, שתהיה שנה טובה.


Responses

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Shiri Perciger-Cohen, Roee Rotman. Roee Rotman said: http://bit.ly/ccZ0Oz פוסט חדש. במקום שנה טובה […]

  2. שנה טובה!

  3. שנת חופש

    • עדו, אתה רומז שאני צריך לפרוש?

  4. שנה טובה ואזרחית!

  5. אני חושבת שאזרחות זה משהו שחייבים ללמוד
    אני גם הייתי מוסיפה הליכות ונימוסים בקרב בני הנוער
    הם כבר מזמן איבדו את הכבוד
    מקווה מאוד שעניין הילדים הזרים יגמר במהרה
    וכולם ישארו כאן אמן אמן ואמן
    ולך חג שמח ושנה טובה

  6. אומנית זעירה, אמן ואמן.

    יעל,
    גם ההורים שלי חשבו שאני פושטק. ההורים שלהם, בתורם, חשבו שההורים שלי פושטקים. ככה שמעניין חוסר הנימוס והיעדר דרך הארץ אני לא מאוד מתרשם. אני מוכן להניח שזה לא רק שהם פושטקים, אלא גם שאני מזדקן. אני לא חושב שזה נמצא באותו מישור כמו לימודי אזרחות.


כתיבת תגובה

קטגוריות

