פורסם על ידי: רועי רוטמן | 23 בספטמבר 2010

בן-זונה

עד כה, בשנה וחמישה חודשים, הצליח הבלוג להימנע מניבולי פה. אבל הבן-זונה הזה ניסה להרוג אותי, את אשתי, את הבת שלי ואת הכלב חד העין שלנו. אני נוטה להתרגז על נהגים אחרים על הכביש, אבל בדרך כלל זה עובר לי אחרי כמה דקות. נגד החרא הזה אני מתכוון להגיש תלונה במשטרה. האינטואיציה הנשית שלי אומרת שזו לא תהיה הפעם הראשונה שבה המשטרה נקראת להתערב בענייני הנהיגה שלו.

קליק להגדלה. אבל לא חובה

-=-

נסענו בכביש החוף. בנתיב האמצעי. הבן-זונה הגיע בנתיב השמאלי ועקף אותנו. אשתי הספיקה להגיד "תזהר ממנו, בטח יש לו תחנה בוינגייט", ואז הוא עבר לנתיב שלנו. העובדה שבשלב שבו הוא עשה את זה הדלת הקדמית של האוטו שלנו והדלת הקדמית של האוטובוס היו בקו אחד לא שינתה לו הרבה. העובדה שמימיני היה רכב אחר ושלא יכולתי לעבור נתיב כדי להימנע מהתנגשות גם היא לא שינתה לו. גם הצפירות שצפרתי לא מאוד עניינו אותו. מכיוון שתוך כדי צפירה גם בלמתי, הבן-זונה הצליח בסוף שלא לפגוע בנו, אבל את מעבר הנתיב הוא השלים כשהוא עובר כ-10 סנטימטרים ממראת הצד שלי. למותר לציין שבמספר הטלפון שמופיע על גבי הסטיקר של "איך אני נוהג" לא השיב לי איש, למרות שניסינו כמה פעמים. לכן, אני מבקש לנצל את הבמה הזו ולהבהיר לבן זונה שהוא נוהג חרא, ושבמדינה מתוקנת (נניח, אלבמה) היה מותר לי לשלוף את השאטגאן שלי ולירות בו כמו בכלב שוטה.

בלי צל של ספק, זה היה הרגע הכי מפחיד שלי על הכביש ב-14 השנים שבהן אני נוהג. בן-זונה.


Responses

  1. מי שגמלך כל טוב הוא יגמלך כל טוב סלה!

  2. כתוב שם שמזמינים אותך להיות נהג בחברה, כנראה שזאת שיטת הגיוס שלהם, לוודא שראית מה כתוב/לתת לך סיבה להתקבל לעבודה כדי למצוא את המנייאק/לתת לך סיבה להתקבל לעבודה שם כדי שיהיו שם גם כאלו שיודעים לנהוג. אתה יודע כמה משלמים שם?

    • עדו,
      אני מניח שמשלמים קצת פחות משכר מינימום ושלא דואגים לאפשר מנוחה בין נסיעות. ולא, זה לא תירוץ.

      תמר,
      ברכת הגומל? אצלי בבלוג?

  3. אתך במאבקך הצודק. להגיש תלונה נגד רוצח בפוטנציה כזה זו מצווה, אם לשאול לרגע טרמינולוגיה רליגיוזית. שייקחו מהפסיכופת את רשיון הנהיגה שלו, ויפה שעה אחת קודם.

    • ואנדר, את יודעת איפה הוא ירד מכביש החוף? בנתניה. אני לא אתפלא אם הוא נסע לבוידעמקלוץ.

  4. בררר… בהצלחה!

  5. טוב שהגעתם הביתה. כוס אמ-אמא של הכלב השוטה.

  6. דווח אם ומה המשטרה עושה, אם זה יעבוד איכשהו אני אשמח להפסיק לפחד לעשות ולהתחיל לעשות.

    • דן המשטרה לא תעשה הרבה, אם האיש נהג במהירות מסויימת אז קל למדוד את זה ואפשר להגיד במשפט הוא נהג ב20 קמ"ש מעל המהירות המותרת שזה יותר חמור מאשר 15 קמ"ש מעל המהירות המותרת.
      אבל אם הוא חתך בצורה פראית את רועי וכמעט הרג אותו מה כבר אפשר להגיד? הוא חזר לנתיב 'מהר מדי'? מה זה מהר מדי בדיוק? כמה מטרים היה הפגוש האחורי שלו מהאוטו של רועי? אתה יכול להישבע על זה? המשטרה אוהבת דברים מדידים ומסודרים כמו חציית קו הפרדה רציף (גם אם אתה בכביש ישר לגמרי ולא רואים אף אוטו מקילומטרים) או נהיגה מעל המהירות המותרת או פניה שמאלה במקום שאסור (עלה לי 500 שקל לאחרונה, הכביש היה פקוק לגמרי כך שהפניה שלי לא סיכנה אף אחד כי כולם עמדו ודי בירכו על זה שאחד יצא להם מהעיניים, עדיין זו עבירה ואפשר לרשום עליה דו"ח). מה שרועי מתאר הוא מסוכן להחריד אבל גם בלתי מדיד ולכן המשטרה לא אוהבת תלונות כאלו.

  7. דן-יה, אל תעצרי את נשימתך. הם אמרו לי במפורש שהם לא נותנים עדיפות גבוהה לעניין הזה כי לא היו נפגעים. עדו מסתכל על הדברים בצורה מפוכחת, לצערי. ובכל זאת, אני שמח שהתלוננתי. בן זונה.


כתיבת תגובה

קטגוריות

