פורסם על ידי: רועי רוטמן | 13 בדצמבר 2010

איך אני משכיר?

בשבוע שעבר פרסמו 50 רבני ערים (פקידים רשמיים של המדינה, למי שמעדיף שלא לזכור) פסק הלכה הקורא לבעלי דירות שלא להשכירן לערבים, ואף רמזו כי דינו של מי שיפעל בניגוד להוראתם מסתכן בנידוי (לא שאני חש מאויים מזה שלא יקראו לי להשלים מניין, אבל זו ממילא סוגייה תיאורטית. אין בבעלותי דירה להשכרה). את כל מה שאפשר לכתוב על הסיפור הזה כתב כבר יוסי גורביץ, אז אסתפק בהפניה ואעבור לנושא שלשמו התכנסנו.

הבוקר ראיתי את הידיעה הזו, על עמותת ימין המזוהה עם משנתו של מאיר כהנא שהקימה מוקד טלפוני שאליו יכולים להתקשר אזרחים מודאגים על מנת לדווח על בעלי דירות שמשכנים בביתם אנשים שאינם לרוחו של המשטר. העומדים מאחורי המוקד מבטיחים לבדוק כל פניה שתגיע אליהם ולפרסם את שמותיהם של בעלי דירות שיפרו את הצו הרבני. ובכן, יש לי רעיון: הבה ונתקשר כולנו, פעם בשעה במחצית השעה, ונמסור להם דיווח שקרי. הם רוצים ללכת ולבדוק דיווחים? שילכו ויעשו את זה בגשם. מספר הטלפון הוא 052-2258183. מותר לכם גם להגיד להם (בשיחות אחרות, כן? שלא יתבלבלו) מה אתם חושבים עליהם.


Responses

  1. מעולה. אני כבר התקשרתי.

  2. אני מחפש את הגזען הכי חשוך שאני מכיר בשכונה וכשאהיה סגור על השם הנכון אלשין עליו לאירגון הזה, זה יהיה כיף.

  3. אני מתכוונת להלשין על עצמי
    לצערי גם זה דיווח שקרי כי אין לי דירה להשכיר.
    אבל כן, אם אלו הרשימות השחורות אני חושבת שחובה עלי להופיע בהן

  4. […] הבלוג מבקש להצהיר בזאת שלא זו בלבד שאין בעל הבלוג משכיר דירות מגורים לערבים, אלא שהוא אף אינו מעסיק אף עובד ערבי. בעל הבלוג מבקש […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

