פורסם על ידי: רועי רוטמן | 23 בפברואר 2011

להרוג תורכי ולנוח

לפני כשנה וחצי התייחס יפתח להחלטתה של רשת אילן'ס להפסיק ולמכור תערובת קפה תורכי, בעקבות הדרדרות היחסים בין ישראל לבין תורכיה. באותו פוסט המליץ יפתח להימנע מצריכת מוצרים אחרים שבשמם מופיעה המילה תורכי. בפוסט תגובה משלי טענתי שאין להחרים מוצרים כאלה, אלא פשוט להחליף את המילה "תורכי" במילה אחרת. באחת התגובות לאותו פוסט שלי העלה אלי את ההצעה לעשות שימוש במילה "ציוני". נראה כי רשת אילן'ס (שכזכור בזכותה התעוררה הגרפומניה של יפתח ושלי) הפנימה את המסר.

ציוני

את התמונה הזו צילמתי בסניף אבן-גבירול של אילן'ס לפני כמה חודשים, והיא נותרה מיותמת על מכשיר הסלולרי שלי, מבלי שאמצא לה שימוש (יצויין שבדיקה שערכתי ביום שישי האחרון מלמדת שהתווית המצולמת עדיין מתנוססת על מיכל הקפה הרלוונטי). שוו בנפשכם את תדהמתי כשגיליתי, לפני שבוע-שבועיים, שמדובר במגיפה מדבקת כדבעי, ושהשווארמייה השוכנת בחנות הצמודה לאילן'ס החליטה להציב אלטרנטיבה משלה, מעט יותר לוחמנית.

שייטת 13

 


Responses

  1. רועי,
    אני לא רואה מה כתוב מעל מחיקת ה"טורקית" בשווארמה.
    תוסיף את זה כאלט טקסט או משהו?

    • כתוב שם "שייטת 13 ". ואני חשבתי שהם יוצאים למזימות נועזות בעורף האוייב

  2. פאק, הייתי צריך לרשום זכויות יוצרים על המילה "ציוני".

  3. דן-יה,
    כמו שיוסי אמר, הכיתוב הוא "שייטת 13". בכל מקרה, הוספתי אלט-טקסט (היה כבר במקור, אבל זו תמונה שהעליתי לבלוג באמצעות אפליקציית הוורדפרס לאנדרואיד, ואיכשהו זה לא עובד עד הסוף).

    אלי,
    "אם תרצו" כבר הקדימו אותך.

  4. ראיתי את הכיתוב בזמנו, אבל לא רחוק משם היתה שווארמיה שקראה לעצמה "שווארמה 13" על שם השייטת, עוד הרבה לפני.

  5. ואני הקדמתי את אם תרצו בשם הבלוג, ובכל זאת הם גנבו לי. גו, אלי.

  6. הבן שלי בדיוק לומד את ספר שמות בכיתה ג', להגיד לו להחליף את יציאת מצרים בכניסה למיתלה?


כתיבת תגובה

קטגוריות

