פורסם על ידי: רועי רוטמן | 29 במרץ 2011

ילד, איפה אמא שלך?

בעודי יושב אמש על הספה בסלון ומכריח את שירה לשאוף אל קרבה תרופה שהיא צריכה לשאוף אל קרבה, צלצל הטלפון הנייד שלי.

רועי: שלום.

אלמונית: וברכה, את אמא-של-רועי* בבקשה.

רועי: יש לך טעות כלשהי. איכשהו, הגעת לטלפון של הבן שלה.

אלמונית: מה, באמת? אז אפשר לדבר איתה?

רועי (בחשד): מי מבקשת?

אלמונית (בגאווה לא מוסתרת): ממחלקת השיווק של ידיעות אחרונות.

רועי (בנימוס תקיף): אוקיי, אז בואי נחליט שאת תמחקי את המספר שלי מהמאגרים שלך, ובזאת נסיים את השיחה ונגיד לילה טוב.

אלמונית (בהפתעה גמורה): מה זאת אומרת, "בזאת נסיים את השיחה"?

רועי: זה אומר שאחרי שאת תאשרי באוזניי שמחקת את המספר שלי מהמאגרים שלכם, אנחנו ננתק.

אלמונית (בתקיפות צווחנית): מה זה צריך להיות? אני רוצה שתתן לי את המספר של אמא-של-רועי**.

רועי: אני לא מתכוון לתת לך את המספר של אמא שלי, לך או לכל שירות טלמרקטינג אחר.

אלמונית (בנזיפה מורתית): רועי, אני רוצה לדבר עם אמא שלך!

רועי (שאת הבגרות שלו כבר עשה): לילה טוב.

-=-

וכאן המקום להזכיר שלבעל הבלוג הזה יש דעה מאוד מוצקה ביחס למוצר שאותה אלמונית ניסתה למכור לאמא-של-רועי.

-=-

*היא, כמובן, נקבה בשם המפורש. שיניתי אותו כדי שלא תוכלו לשלוח לאמא-של-רועי מכתבי הערצה.

**ראו הערה קודמת.

-=-

ומלבד  זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. בכלל יש תחושה שאנשי השיווק הופכים אגרסיביים יותר ויותר. בטח מישהו באיזה משרד מכירות גילה שחוצפה והעברת תחושת "אתה חייב לי משהו" הן הדרכים היעילות ביותר למכור, והעביר את זה לעולם השיווק בכנס הסודי השנתי שלהם.
    אולי כל סרטי המד"ב טעו ומי שישתלט על האנושות לא יהיו רובוטים אלא אנשי טלמרקטינג.

  2. רגע, כל פעם שאנחנו אומרים להם לא הם הולכים לאמא שלנו?
    מזמן לא הפחידו אותי ככה.

  3. אחרי שאימא שלי נפטרה היו כמה טלפונים עקשניים מצד העיתון שהיא הייתה מנויה עליו, נראה לי שהם חשבו שהיא מתה כדי להתחמק מחידוש המנוי או משהו כזה.

  4. הופ,
    אני מעריך את ההנחה המובלעת בטיעון שלך, לפיה אנשי טלמרקטינג אינם חלק מהאנושות.

    רוני,
    לפחות הם לא אומרים משהו כמו "חכה, חכה. אבא יגיע הביתה ויראה לך מה זה".

    עדו,
    לא מכל שורה המוות מוכן לשחרר.

  5. יש לי תחושה עמומה שכבר פרסמתי את הלינק הזה בתגובה לפוסט אחר שלך בנושא, אבל ליתר ביטחון…

  6. אלעד,
    באמת כבר פרסמת את הלינק הזה בעבר (נדמה לי שביחס לנסיונות של YES לגייס אותי מחדש), אבל זה בסדר. זה מאוד מצחיק.

  7. סיינפלד אחת הסדרות המיתולוגיות שיש ליס או להוט לשדר ,אין ספק שהיא סידרה שהצליחה בשנים עברו ועדיין רבים האנשים שצופים בה,יחד עם נשואים פלוס הן סדרות שאף צופה כמעט לא ישאר אדיש אליהן,מבחינת ההומור וכל מה שהן מייצגות על החיים האמיתיים באמריקה ואף בכלל בעולם כולו.

    מבצעים (אני יכול לקרוא לך בשמך הפרטי?), המצב הוא כזה: כמו שכבר אמרתי לך מספר פעמים, אני לא מתכוון לאפשר כאן קידום של האתר המסחרי שלך, בלי שאפילו הצעת לי נתח מהתשלום שאתה מקבל תמורת הקידום הזה. עוד אוסיף ואומר שאם תציע לי נתח כזה, אני אסרב בנימוס. אי לכך, אנא הקפד לחסוך ממני את הטרחה שבמחיקת הלינק השיווקי שלך פעם אחר פעם.
    תודה.


כתיבת תגובה

קטגוריות

