פורסם על ידי: רועי רוטמן | 4 באפריל 2011

מכיר?

אנשים שמגיעים ממקומות קטנים יחסית מכירים את המצב הטיפשי שבו הם אומרים לאדם חדש שהם פוגשים "אני מיהופיץ" ובן שיחם אומר "יהופיץ? באמת? מכיר את משה כהן?". אז כשבמקום "יהופיץ" מכניסים את העיירה הבווארית הקסומה שממנה מגיעה אחת שיודעת זה עוד איך שהוא הגיוני, אבל כשאנשים שומעים שאני גדלתי בחולון ומפנים אלי את השאלה הזו, זה באמת מטומטם. הרי לא ניתן לצפות ממני להכיר את כל תושבי חולון, גם אם יש להם שם נפוץ מעט פחות מ"משה כהן".

-=-

בשל היסטריה רפואית (לא שלי. של רופאת המשפחה שלי), נדרשתי לפני זמן מה לבדיקתם של נוירולוג וקרדיולוג, שיגידו אם לדעתם זורם לי חמצן למוח (ספוילר מפתיע: התשובה חיובית. אבל זה לא קורה מספיק מהר). הקרדיולוג רצה שאעבור גם בדיקת א.ק.ג, אז הלכתי לחדר המתאים במרפאה וחיכיתי לרופא שיבצע את הבדיקה. הרופא הגיע, העיף בי מבט, עיין בהפניה, ופתח בשיחה:

רופא: מה הגובה שלך?

רועי (לא חושד בדבר, כי זה רלוונטי מבחינה רפואית): 1.98 מ'.

רופא (מדגמן חדשנות): אתה משחק כדורסל?

רועי: (מגלגל עיניו): לא, אני לא.

רופא (בקריצה שובבה): וכולם במשפחה כל כך גבוהים?

רועי: לא, זה רק מהצד של אבא.

רופא (משנה נושא במפתיע): אני רואה שאתה גר באלכסנדר ינאי.

רועי (תוהה מה הולך להגיע): נכון.

רופא (מנחית את הנוק-אאוט): פעם היה שם בית, קרוב לרחוב הורקנוס, שגרה בו משפחה של אנשים גבוהים. האבא, האמא, הילדים. כולם. אתה במקרה מכיר אותם?

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. מעולה.

  2. טוב שהוא זכר את שם הרחוב ולא רק את הקומה.

  3. ההנחה היא שאתה שייך לזן מסוים וסביר להניח שתכיר את אותם פריטים שנמצאים בקרבתך. האמת היא ש 198 ס"מ זה באמת די נדיר, מכיר את החבר שלי בני מבאר שבע? הוא רק 192 ס"מ.

  4. תודה
    העלית לי חיוך במהלך העבודה

  5. אני יודעת שלא יפה לצחוק על מצוקתם של אנשים אחרים, אבל לוללתי בקול גדול🙂 שלא תדע עוד עוגמת נפש מאנשים טפשים.

    • ואנדר, את יודעת שאת יוצאת פה נגד האינטרסים של קוראי הבלוג, נכון? בהיעדר אידיוטים, על מה אכתוב? אני מקווה שהמגיבים האחרים פה לא יעשו בך לינץ' על הרעיונות האלה.

  6. כשאני חושבת על זה, כבר הרבה שנים שלא שאלו אותי אם אני משחקת כדורסל. מעניין למה זה הפסיק. הייתה תקופה שזה קרה לפחות פעמיים בשבוע.

    כמו כן, לא, אני לא מכירה את הבן דוד של גיסתך, אביחי, מנתניה. במיוחד לא כשאתה לא בטוח מה שם משפחתו. לא, גם לא אם הוא בשכבה שלי. יש רק 18 תיכונים בנתניה, אין ספק שאני אמורה להכיר כל תלמיד ב-9 הכיתות שהיו בשכבה המקבילה אלי בכל אחד מהם. אה, הוא מצפון נתניה? זה בערך באותו מרחק מהשכונה הדרומית שלי כמו הרצליה. איך אני מתמודדת עם השריפה של איקאה? ממשיכה לא לקנות רהיטים באופן יומיומי, כפי שעשיתי קודם.

    • מיטל, איך ידעת שלגיסתי יש בן דוד נתנייתי בשם אביחי? אני מתחיל לחשוד שאת דווקא כן מכירה אותו. אולי שיחקתם יחד כדורסל? בכל מקרה, זה מטיל צל כבד של אי אמינות על כל התגובה שלך.

    • אגב כדורסל, כדורסלנית גבוהה במיוחד סיפרה פעם שאיזה נמוך אחד ניסה להתחיל אתה ושאל אם היא מוכנה להלוות לו כמה סנטימטרים. 'איפה בדיוק אתה צריך אותם?' היא שאלה וזה השתיק אותו.

  7. […] (למוד ניסיון): לא, אני לא משחק […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

