פורסם על ידי: רועי רוטמן | 1 במאי 2011

בלוגולדת לרועי-גייסט

התכנון המקורי היה לפרסם פוסט לרגל יום ההולדת השני של הבלוג. איכשהו, הדבר פרח מזכרוני ואז החלו להתגלגל אירועים שגזלו יותר מדי מתשומת לבי. אז הנה פוסט בלוגולדת תחליפי, שאינו בלתי-רלוונטי לציון היום החשוב הזה.

קוראיו של הבלוג שמו לב, אולי, לעובדה שבעל הבלוג הוא, ואין דרך קלה להגיד את זה, שמאלני. למעשה, כשפתחתי את הבלוג הזה, לפני שנתיים וארבעה ימים, עשיתי זאת בעיקר כדי שיהיה לי איפה לשפוך את מררתי השמאלנית. ובמשך שנתיים ויומיים זה עבד מצויין. אני שפכתי מררתי, הקוראים קראו, התווכחו פה ושם ומי שלא רצה – קם והלך. החיים היו טובים.

עד תחילת השבוע שעבר. בתחילת השבוע שעבר קיבלתי מתנה, מאוחרת מעט, ליום ההולדת השני של הבלוג. בתוך כעשרים דקות הפציץ אדם, שקורא לעצמו "רועי רוטמן", 10 תגובות נאצה בפוסטים שונים, תוך שהוא עושה שימוש בעברית מצוחצחת במיוחד. בין היתר הוא קרא לי "שמולאני" והורה לי "עוך מהארץ", ואף כינה אותי בכינויים "חרא", "אפס מאופס" ו"מוצץ זרעים" (ואני חושב שהוא התכוון ל"מוצץ גבעולים", אבל כל אחד והסמלים הפאליים שלו. וכן גם הידע שלו באנטומיה והיכולת שלו לייצר מטאפורות).

חשבתי שבזאת הסתיימה מתנת יום ההולדת המאוחרת שקיבלתי, אבל למחרת בערב גיליתי שלכל יום הולדת יש אסרו יום הולדת, ועוד כ-45 תגובות נחתו עלי בפרק זמן של קצת פחות מ-40 דקות. התגובות שהגיעו לקראת סוף המתקפה כללו נטילת אחריות של "ארגון לוחמי ציון" (גגלו את זה. אני לא אתן לינק אם לא משלמים לי על SEO). התגובות האלה היו עילגות, כתובות בשגיאות כתיב, תוך חזרה מיותרת על אותיות רבות והעלאת טענות שאני לא בטוח שאני מצליח לעקוב אחר הלוגיקה שלהן.

אודה, בתחילה התרגזתי קצת. הרי בעמוד שבו אני מספר קצת על הבלוג אני מבקש מפורשות שלא להשתין על השטיח בסלון, אז מה פתאום הם באים, הטרולים הלא מחונכים האלה, ומשתינים לי על השטיח בסלון? מה, הם לא יודעים עברית? (זהירות, ספוילר: לא). את עצביי הוצאתי בין היתר בטוויטר והודעתי שאני מתכוון לכתוב פוסט עצבני על העניין. אלא שאחד האנשים החכמים שם הזכיר לי כלל יסודי באקולוגיה אינטרנטית: "אין להאכיל את הטרול", והצליח לשכנע אותי לישון על זה לילה. מסתבר שאחרי שישנים על זה לילה אחד, הרבה יותר קל לישון על זה גם שניים, שלושה וארבעה לילות. ואז, מתחילים לראות עד כמה שכל הסיפור מגוחך ומצחיק. ואם זה מצחיק אותי, למה שאני לא אתן גם לכם טעימה קטנה מהתופינים שאני שומר בתגובות הזבל של הבלוג?

ופסקה אחת של רצינות: את הבלוג הזה אני כותב בלי להסתיר את זהותי, וחותם בשמי המלא על כל פוסט ופוסט. אני מוצא את זה די מגוחך שאדם שטוען שבלוג הוא הדרך היחידה שלי להשמיע את דעותיי הלא לגיטימיות משמיע את דעותיו שלו בתגובות אנונימיות שאני אפילו לא מאפשר לאחרים לראות, ולא הולך לכתוב מאמר דעה ב-NRG.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אל נשכח את ה 1 במאי

    קוּם הִתְנַעֵרָה עַם חֵלֵכָה
    עַם עֲבָדִים וּמְזֵי רָעָב
    אֵשׁ הַנְּקָמוֹת הַלֵּב לִחֵכָה
    לִקְרַאת אוֹיֵב הִכּוֹן לַקְּרָב.

    עוֹלָם יָשָׁן עֲדֵי הַיְּסוֹד נַחְרִימָה
    מִגַּב כָּפוּף נִפְרֹק הָעֹל
    אֶת עוֹלָמֵנוּ אָז נָקִימָה
    לֹא כְלוּם אֶתְמוֹל,
    מָחָר – הַכֹּל.

    זֶה יִהְיֶה קְרָב אַחֲרוֹן בְּמִלְחֶמֶת עוֹלָם
    עִם הָאִינְטֶרְנַצְיוֹנָל יֵעוֹר, יִשְׂגַּב אָדָם!

  2. מזל טוב!
    בעזרת השם עד יום הולדתך הבא ננקה את המדינה משמלאנים מחורבנים, ולא יהיה צורך יותר בקללות כאלה.

    אני רוצה להקדיש לך לכבוד היומולדת את השיר "עוך גוזל".

  3. אהבתי שהכניסו את המייל רועי_רוטמן@וואלה – כאילו שככה תתבלבל ותחשוב שזה באמת אתה שכותב את התגובות האלה.
    או שמא…
    ?

  4. ענת, 1 במאי זה לסמולנים יפי נפש.
    נתאי, אתה לא מעדיף להקדיש לי את שירה היפה, והאהוב על אהוד ברק, של להקת אתניקס, "טוטיר"?
    ליז, אני שומר על שתיקה. אם אגלה, יתכן שאאלץ להרוג אותך.

    • אל תעבוד עלינו! כולנו יודעים ש-"טוטיר" זה פורום המעריצים של חלוץ רומא ונבחרת איטליה. יש לך חשבון שם, ועכשיו זה נחשף.

  5. לכן צרפתי. אף אני סמולנית יפת נפש – וגם עוכרת.

  6. יובל, חשפת את ערוותי. ה-7:1 ההוא היה מהימים העצובים בחיי.

  7. דרך אגב: לאור מה שמקים הגוף המצחיק הזה עשה בעבר השארת תגובות מפוברקות תחת השם שלך נראית כמו המשך ישיר. גם רמת התחכום כנראה דומה.

  8. הוא אמר שאתה מוצץ זרעים כי אתה יען. ויענים הן ציפורים. ומכאן זרעים.

  9. כמעט ושכחתי: מזלטוב!

  10. יובל, אתה צודק. אין ספק שאני יותר חכם מהם.

    שרון, בגלל שאני מכיר אותך, אני לא מוחק את הלינק השיווקי המשונה הזה שצירפת לתגובה שלך. אבל פעם אחרונה שזה קורה! (ותודה).

  11. גם איציק קאהן הוא שמאלני עוכר?
    אולי גם הוא מוצץ זרגים, סליחה, זרעים.

  12. בלוגולדת שמח!
    האמת שלעיתים קרובות (ולרוב בדיוק בזכות לוחמים כמו אלה בהם עוסק הפוסט) גם לי בא לעוך כבר מהארץ. אולי יש לך דרכוף אירוקאי לארגן לי?

    • יש לי דרכום גרמדי. אותו דבר כמו האמיתי, אבל בחצי הכסף.

  13. יום הולדת שמח לבלוגגגג!

  14. מזל טוב! בלוג אינו בלוג עד שיש לו טרול מחמד, אז ברכות לרגל האישוש המוחלט P:

  15. טרולולדת שמח מותק!

  16. רוני, טרולולדת זה מצויין. ממש חגיגה נחמדת.

    תודה רבה, גל_גגגגגגגגג.

    קרייזי-ווט, גם תכנית אקטואליה בגל"צ אינה תכנית אקטואליה בגל"צ עד שאין לה טרול מחמד.

  17. הגעתי דרך רוני, ונעים מאוד להכיר את הבלוג שלך!

    תגובות נאצה עדיין לא זכיתי לקבל או לסנן אצלי בבלוג – כנראה שנערים עילגים לא מתעניינים בחומרים המילוליים הענוגים שאני מספקת. אבל הכלל "לא להאכיל את הטרול" תקף תמיד, וכמוהו "לישון על זה לילה", "משמאל למעלה יש איקס קטן שסוגר את החלון", ואפילו "יש חיים מחוץ לדרעק הזה באינטרנט". מה חבל שלא תמיד זוכרים אותם בזמן אמת.

    • שים לב, רועי, מדובר בקוראת איכותית, אינטיליגנטית מהממוצע, בעלת כושר ביטוי נדיר ו – רעם תופים – חוש הומור.
      אתה מעביר לי את הסכום הרגיל, כן? וראוי לטעמי שתוסיף בונוס איכות.

  18. אביבה, ברוכה הבאה. עצותייך הן אכן עצות טובות. אלא שאני סמולני יפה נפש, שכואב לו הלב לראות את הטרול גווע ברעב. גם האויב הוא בן אדם, ויש לגלות כלפיו חמלה. ולגבי האיקס הזה שאת מדברת עליו: כל פעם שאני מנסה להעמיד עליו את סמן העכבר, אני חוטף זץ חשמלי.

    רוני, תודה רבה. אני מעביר לך את הסכום הרגיל, ומוסיף עליו 15% בונוס איכות ועוד 5% דמי קישוריות. כמה זה יוצא?

  19. מה בדיוק אשמים הטרולים שמשווים אותם ליצור הזה?

  20. מזל טוב גמד נחמד. עיינתי שוב בבלוגך והוא משעשע ומחכים כתמיד.

  21. אותי בעיקר שעשע משחק המילים שיוצרת בלי דעת הכותרת שמעל למסך ניהול התגובות – אלה הן הכל פרט ל"תגובות מתונות"🙂

    וכמובן – מומולדת שמח! נחכה לשלישי.

  22. לייק לפוסט!

    יוסי שלום. מדיניות התגובות של הבלוג היא כזו שדורשת ממקדמי אתרים כאלה ואחרים להביע נכונות, לפחות, לשתף את בעל הבלוג ובני משפחתו בהכנסותיהם מקידום האתרים שהם מבצעים על גבו של הבלוג. מכיוון שנכונות כזו לא הובעה, הרשיתי לעצמי למחוק את הלינק שנכלל בתגובה. אני בטוח ששמת לב לעובדה שזו אינה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. אנא, קח הדברים לתשומת ליבך. רועי.

  23. […] שאתם אולי זוכרים, לפני כמה זמן הסתובב פה איזה טרול וטען שאני שמולאני שעליו לעוף מהארץ, ושאני כישלון של […]

  24. […] מהעבר ויודה לקוראים על שקראו ולמגיבים על שהגיבו (טוב, לא לכל המגיבים). ואז באה מנצ'סטר יונייטד וביום ההולדת עצמו (היא לא טעתה […]

  25. […] בי עלבונות משום לדעתם אני יותר מדי שמאלני. בזמנו כתבתי על כך פוסט, אבל לא סיפרתי בו את הסיפור כולו. מה שלא כתבתי הוא […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

