פורסם על ידי: רועי רוטמן | 11 במאי 2011

קפה בתחתית

ביום שישי האחרון נפגשתי עם יפתח. סיבות שונות ומשונות, שאף אם הייתי רוצה לחלוק אותן עמכם הייתם מוצאים שהן משעממות להחריד, הובילו אותנו להיפגש בבית קפה פריפריאלי, על קו התפר הדק שבין נס-ציונה לרחובות. בעודי עומד בתור על מנת להזמין את עוגת השוקולד הבלגי והעובש שבית הקפה מציע לקליינטורה הפוקדת אותו, חשתי טפיחה על הכתף:

פנסיונר נדחף (להלן: "פ"נ"): סליחה, אני יכול לשאול אותך שאלה?

רועי (למוד ניסיון): לא, אני לא משחק כדורסל.

פ"נ: לא, זה לא מה שרציתי לשאול.

רועי (במבוכה קלה): אוקיי, אז מה רצית לשאול?

פ"נ: סתם, רציתי לדעת מה הגובה שלך.

רועי (מרוצה בצורה ביזארית מכך שחשדו הראשוני לא היה חשד שווא): 1.98 מ'.

פ"נ: (מצביע על חבריו לשולחן): אמרתי להם שאין לך שני מטר, הם התעקשו! חבל שלא התערבתי איתם.

רועי: באמת חבל. הייתי לוקח לך אחוזים מהזכיה.

-=-

בתי קפה יכולים להיות עניין די מדכא. ביחוד אם מישהו טופח לך בהם על הכתף.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. מזדהה ביי פרוקסי. הבעל ציין שהתגובות על הגובה יכולות להיות מאוד מעיקות לפעמים, ולרוב צפויות.
    ורציתי להגיד גם לגבי העובש – שגם לי יצא למצוא שם חוויות לא נעימות על העוגה. אני תוהה אם זה חלק מהמדיניות שלהם?

  2. ואולי אתהפשוט נעלבת שהפנסיונר לא הזמין אותך להצטרף לפרלמנט

  3. טוב שלא שאל אותך כמו במקרה של מבחנים, "ולאן נעלמו עוד שני סנטימטרים"?

  4. יפתח, אני לא מוכן להיות חבר בפרלמנט שרוצה אותי בתור חבר בו.

    ואנדר, אין לך מושג על איזו יבלת משפחתית דרכת פה. הביטוי "למה לא מאה?" הוא ביטוי שנפל בתדירות השמעתו באוזני רק מהביטוי "כי אותך אנחנו לא אוהבים".

  5. אחלה פוסט!

  6. לייק לפוסט!

    אני חייב להגיד, מישה, שאני כמעט מתרשם. לקחת את הלינק השיווקי שמחקתי ליוסי והחבאת אותו מאחורי לינק שנראה כמו לינק לבלוג בוורדפרס.קום. אני בטוח שלא ציפית שאני אבדוק את הלינק לפני שאני מאשר. אני מאוד מצטער לאכזב אותך, אבל זה עניין די פשוט: עדיין לא העברת לי את הכסף.


כתיבת תגובה

קטגוריות

