פורסם על ידי: רועי רוטמן | 26 במאי 2011

הרצל אמר

לשמחתם של קוראי הבלוג, שיתכן וחשים עצמם מעט זנוחים, קיבלתי אתמול שיחת טלפון מפתיעה. על הקו היתה נציגת שירות של חברת התקשורת הסלולארית שיש לי הכבוד להימנות על חוג לקוחותיה, והתפתחה השיחה הבאה:

נציגה: שלום לך, רועי. רציתי רק לבשר לך שאנחנו באורנג' החלטנו לתת לך הטבה בחשבון הטלפון שלך.

רועי (בחשדנות): מה ההטבה?

נציגה: אנחנו נותנים לך, בחינם ובלי התחייבות, להוריד רינגטונים ואפליקציות בשווי של 120 ש"ח בחודש. זו בד"כ חבילה שעולה 160 ש"ח בחודש, אבל אתה מקבל אותה בלי תשלום ובלי התחייבות.

רועי (מבולבל קמעא): טוב, אני מודה לך, אבל אין שום צורך. אני לא מוריד רינגטונים ואפליקציות, אז אני אשמח אם תבטלי לי את ההטבה הזו.

נציגה: כן, אנחנו רואים שאתה לא מוריד. זו הסיבה שאנחנו נותנים את ההטבה הזו דווקא לך.

רועי: כאמור, אני לא צריך את זה.

נציגה: אבל זה בחינם, וחודשיים תוכל להוריד רינגטונים.

רועי: רגע אחד, מה זאת אומרת "חודשיים"? ומה אחרי זה?

נציגה (בשקט): אחרי זה אתה משלם 160 ש"ח בחודש.

רועי: טוב, אז אני לא רוצה את זה.

נציגה: אבל זה ממש כדאי לך! בחודשיים הראשונים זה בלי כסף, ואם אתה מוריד, נניח, בשווי של 120 ש"ח, אז אתה מקבל החזר של 60 ש"ח!

רועי (סוף סוף מבין): כלומר, בחודשיים הראשונים אני לא משלם כלום אם לא הורדתי כלום?

נציגה (בפליאה דידקטית): כן, אבל אז אתה ממש מבזבז את ההטבה, אם אתה לא מוריד כלום.

רועי: טוב, כמו שאמרתי לך, אני לא משתמש בשירותים האלה. אני מבקש לא לרשום אותי להטבה הזו.

נציגה (בצעקה חסרת סבלנות): אבל אתה תהיה חייב להשתמש בזה! זאת ההטבה!

-=-

ואולי כדאי להזכיר שהחל מחודש ספטמבר הקרוב לא תוכלנה חברות הסלולאר לרשום את לקוחותיהם להטבות מסוג זה ללא הסכמתם בכתב, ושאולי הן מנסות לדחוף דברים כאלה מהר-מהר, כל עוד אפשר.

ותודה לואנדרסיסטר

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אתה אולי הבנת אבל אני ממש לא – מה פשר ה"הטבה" שהוצעה לך? כל מסקנה שאני מגיעה אליה נשמעת לי בלתי הגיונית בעליל

  2. אני לא הבנתי לגמרי. אבל הגברת שדיברה איתי היתה בעלת שליטה שאין לי אלא להגדירה כמאוד מוגבלת בעברית. אני חושד בה שהיא לא יכולה היתה להסביר טוב משהסבירה.

  3. סלחיה, אבל מה לא ברור בהטבה שחייבים לנצלה?
    אתה בושה. בושה למערכת הקפיטליסטית שאתה לא מנצל עד תום דבר שניתן לך ב ח י נ ם גם אם יעלה לך הון עוד חודשיים.
    לקוחות פשוטים, מי צריך אותם…

    (אמרה לקוחת אורנג' חסרת שום אפליקציה עם חשבונית ממוצעת של 120 ש"ח כי היא יודעת איך לעקוף את המערכת…)

    • איך?? זאת התגובה החשובה ביותר שקראתי מימי ואני דורש שתשתפי אותנו , נו! מהר כבר!

  4. יפה מאוד.. גם לי הייתה שיחה דומה, מעודכן כאן- http://cafe.mouse.co.il/post/979578/
    מאז המחירים עלו בהרבה, כמובן בלי לידע או לבקש את רשותי.. אבל לפחות אני אחת היחידות בארץ שלא מחוייבת לאף "חבילה".


כתיבת תגובה

קטגוריות

