פורסם על ידי: רועי רוטמן | 6 ביולי 2011

חמש שנים

מאז הפעם הקודמת שבה חגג הבלוג הזה יום נישואין לאחד מחברי המערכת, עברה שנה. משמעות הדבר היא שאותו חבר מערכת חוגג את יום נישואיו החמישי, והשמחה רבה. יום הנישואין הקודם, שנחגג קצת יותר מחודש לפני שנולדה שירה, היה כולו בסימן של ציפייה. יום הנישואין הזה הוא יום הנישואין הראשון שבו אחת שיודעת ואני חוגגים יחד עם שירה (שלא הביאה מתנה). ההתרגשות אכן רבה, והיא משליכה גם אל העולם הדיגיטלי שבו אנו חיים. אבל מסתבר שהעולם הדיגיטלי של אחת שיודעת מתייחס לדברים קצת אחרת מהעולם הדיגיטלי שבו אני חי.

בשבוע האחרון, בכל פעם שאני נכנס לפייסבוק, אני רואה בצד ימין של המסך, תחת הכותרת "Upcoming events", התרעה לפיה אני מתעתד לציין את יום הנישואין שלי ושל אחת שיודעת. פייסבוק, שכנראה יודע כמה דברים על ההבדלים בין גברים לבין נשים, נוקט בשיטה אחרת לגמרי כשהוא מנסה לתת לאחת שיודעת תזכורת בדבר האירוע המתקרב. אצלה, הכותרת היא "Big events". שהרי, ידוע לכל שנשים נוטות לייחס יותר חשיבות מגברים לאירועים שכאלה. בנוסף, מניח פייסבוק שאני, כגבר, לא מעוניין בתקשורת מילולית בין-אישית. על כן, רק אחת שיודעת מקבלת בסיום ההתרעה גם הצעה לשלוח לי הודעה.

יש לציין שנכון למועד פרסום הפוסט הזה, לא טרחה אחת שיודעת לשלוח לי הודעה כאמור, והסתפקה בברכה בלתי מקוונת בסגנון הישן.

-=-

ואם כבר מזכירים פמיניזם בשנקל, נזכיר גם את השיר הראשון שהתנגן בחלקה הראשון של החתונה שלנו,  החלק הידוע בקרב העם כ"קבלת פנים". כשהשיר הזה התנגן, האורחים עדיין לא החלו להגיע, ומי שאז עוד לא היתה אשתי ואני זכינו להאזין לו באווירה קצת יותר אינטימית מהמקובל באירועים כאלה.

-=-

ואמנם גם השבוע לא מתחשק לי להרוס את השיר עם המנטרה, אבל זה פוסט משפחתי, ואני צריך לחשוב על הילדים שלי. למענם, אם כן, אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. זה ועוד איך ביג איבנט. היוג', כמו שאומרת ג'וליה רוברטס. ולפיכך, שלל ברכות לך ואשת החיל החולקת איתך את המסע. וגם לשירה, כמובן, שבשנה הבאה כבר תביא לכם מהגן מיכל ריק של קוטג' שעליו מודבקים פקק של קטשופ ומוליך של טמפקס, "יצירה" ליום הנישואין. אחרי שתגמרו להתייפח מרוב התרגשות, תגלו שאין בכם את הכוח להשליך את המתנה היקרה לפח במשך חמישים שנה לפחות. ככה זה. מזל טוב ונשיקות

  2. מזל טוב לך, לאחת שיודעת ולמיניען! שתזכו לעוד הרבה הרבה שנים של אושר משותף🙂

  3. מזל טוב לשלושתכם, ונראה לי שברכות לא דיגיטליות יותר שוות, במקרה הזה🙂

  4. מזל טוב! (ואני עם הווטרינר שמעליי בעניין הברכות)

  5. למברכות, תודה.

    למברכים, אתם באמת לא אנשים של תקשורת מילולית בין-אישית, הא? (ולא, אני לא מתכוון לאלו שבירכו בטוויטר. אתם בסדר).

  6. מזל טוב גבוה-חמוד, לך ולאחת שיודעת המקסימה. אתם הזוג הכי חייכן שפגשתי, ותמיד נעים כל כך לראות אותכם ביחד.
    שיהיו עוד המון כאלה.

  7. ברכות! מאחל לכם שנים רבות של Big events ורק ברכות בלתי מקוונות בסגנון הישן.

  8. ואוו, שכחתי לגמרי את הקליפ הזה, היום הוא נראה כמו פרסומת לבושם/פלאפון/שמפו, אבל השיר עדיין עובד. מזלטוב שיהיה!

  9. […] את התאריך הזה, ויום השנה לחתונתנו הוא היום שבו אנחנו (וגם הבלוג הזה) חוגגים. השאלה מדוע גובר יום החתונה ולוקח את הבכורה […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

