פורסם על ידי: רועי רוטמן | 10 ביולי 2011

עם הספר

לפני כשנתיים וחצי חזרנו, אחת שיודעת ואני, מהטיול שלנו בדרום מזרח אסיה. התחנה האחרונה בטיול הזה, בטרם שבנו לבנגקוק כדי לטוס לארץ, היתה האי קופנגן שבדרומה החם של המדינה. באחד הבקרים החמים, הלכה אחת שיודעת לשיעור יוגה, ואני נשארתי לבד במלון. לקחתי את עצמי מהחדר, התיישבתי ליד הבריכה ועלעלתי קלות במדריך הלונלי-פלנט שהיה בתיקי. אחרי זמן מה הנחתי את הספר בצד והפקרתי עצמי לקרני החמה. כמה דקות מאוחר יותר הגיע אדם נוסף, והתיישב על כסא שיזוף סמוך. האיש הזר הביט בי קלות, ראה את הספר עב הכרס שהיה מונח לידי (באופן שלא איפשר לזר לראות באיזו שפה הוא כתוב) ופתח בשיחה:

איש זר (בעברית צחה): סליחה שאני מפריע, אבל אתה ישראלי במקרה?

רועי (בהפתעה): כן, איך ידעת?

איש זר (שולף מתיקו את "סיפור על אהבה וחושך" ומניח על הכסא לידו): רק ישראלים מסתובבים בתאילנד עם כאלה ספרים עבים.

-=-

בזמן שאני הייתי בתאילנד, התקיימו בארץ בחירות כלליות, שאתם נושאים באחריות לתוצאותיהן הרעות.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אם לא הצבעת, גם אתה אחראי🙂

  2. אני חזרתי מתאילנד כדי להשתתף בבחירות של שנת 2000, עדיין זכורה לי האופוריה כשאהוד ברק ניצח. נו טוף

  3. יופי של פוסט.

  4. עירא, אני לא. אני מתנער. אני סבור שיש להפיל. תעזבו אותי, באמא שלכם. ואין ספק שעדו אחראי לא פחות ממני (גם אני הצבעתי אז עבור ברק. הייתי צעיר והייתי צריך את הכסף).
    גל, תודה רבה.

  5. […] אזלו הספרים שקניתי פה ושם בחנויות של ספרים משומשים, מוצו מדריכי הטיולים. זו הסיבה שבאחת הבקרים בהם שהינו באי קו-פיפי נכנסתי […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

