פורסם על ידי: רועי רוטמן | 17 ביולי 2011

מה עוד הם ימציאו

בהיעדרה של מוזה טובה יותר, יהא עולם הטלמרקטינג השראה לבעל הבלוג.

-=-

הדמויות:

רועי: עורך דין תל אביבי בשנות השלושים לחייו. בעל משפחה. עסוק מאוד.

עדי: נציג מכירות של חברת ביטוח. פחות עסוק.

המקום: משרד.

הזמן: צהריים.

רועי יושב ליד שולחן, מקליד במרץ. הטלפון מצלצל.

רועי: שלום.

עדי: וברכה, הגעתי לרועי?

רועי: נכון.

עדי: שלום לך. אני מדבר מחברת הביטוח <שקרכלשהו>. אני רואה שאתה עושה אצלנו ביטוח בריאות כבר הרבה זמן, וגם אשתך, אחת שיודעת, אצלנו.

רועי: אתה מאוד מעודכן.

עדי: אחלה. אז אני מתקשר, בעצם, כדי להציע לך ביטוח חיים ואולי ביטוח סיעודי אצלנו.

רועי: תראה….

עדי: זה מאוד משתלם. כדאי לך.

רועי: טוב, תראה. אני נורא עסוק כרגע. קח את המייל שלי, ושלח לי את ההצעה לשם. אני אעבור על זה.

עדי: טוב, אני רושם. מה המייל שלך?

רועי: roee_r שטרודל יאהו נקודה קום.

עדי: יאהו? זה משהו חדש?

-=-

בשולי הדברים אזכיר לקוראיו של הבלוג את חוק החרם הלא דמוקרטי שקיבלה כנסת ישראל בשבוע שעבר, ואקרא להם להחרים מוצרים שמקורם בהתנחלויות ולהימנע מרכישתם. עוד אקרא להם שלא להסתפק בהחרמתם של מוצרים אלה, אלא גם לקרוא בעצמם לסובבים אותם להחרות-להחזיק אחריהם.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. נראה לי שע"פ החוק החדש אסור לך להמשיך להחרים את גוגל.
    המייל של יאהו זה דרעק.

    • המייל של יאהו זה באמת דרעק. זו הסיבה שהוא משמש אותי לעניינים שכאלה. בחירה ערכית.

  2. כן, הוא משמש גם אותי לאותם צרכים בדיוק. בחירה ערכית ראויה.

    אם כי פעם פעם, זה היה גליק גדול. מייל שנותן 6 מגה בייט (שישה!) במקום השניים של הוטמייל.

    • אתה לא תאמין, אבל בפעם-פעם הזה, אני שילמתי ליאהו 20 דולר בשנה כדי שבמקום שישה(!) מגה-בייט, יהיו לי עשרה(!). ואז הם שדרגו אותי לעשרים(!).

  3. אין ספק, מלך.

  4. אצלי הדואל-וואלה משמש כג'אנק, והיאהו בתור התיבה הראשית. מיותר לציין שבשניהם יש נפח אכסון לא מוגבל (לפחות על פניו).
    שוחחתי לפני כמה ימים עם עו"ד אחד והייתי צריכה שישלח לי חומר הביתה במקום לתיבה המשרדית. "יהאו?!" הוא פתח עיניים (ראיתי דרך הטלפון. בחיי) "את עוד מאלה?!" הסברתי לו שאני משתדלת להמנע משימוש במוצרים של גוגל. התדהמה נשמעה צלולה וברורה.


כתיבת תגובה

קטגוריות

