פורסם על ידי: רועי רוטמן | 23 באוקטובר 2011

כדורגל, לכל הרוחות

מנצ'סטר יונייטד סיימה לפני זמן קצר לחטוף שישייה, בבית, ממנצ'סטר סיטי. התגובה הראשונית, כמובן היא הלם. התגובה השניה נסמכת על הציטוט המפורסם של סר אלכס אודות ימים בודדים בהיסטוריה הארוכה של מנצ'סטר יונייטד. והתגובה השלישית נזכרת במשפט שאמר אותו סר אלכס מיד בסיום גמר ליגת האלופות ב-1999: "!Football, bloody hell".

וזו התגובה שאיתה אני נשאר אחרי המשחק הזה. אני אוהד את מנצ'סטר יונייטד כי היא משחקת כדורגל, ומשחקים כמו זה ששוחק היום באולד טראפורד הם משחקים שמהם עשויה האהבה לכדורגל. הקבוצה שאני אוהד היא קבוצה שהתמזל מזלה להשתתף בלא מעט משחקים מהסוג הזה לאורך ההיסטוריה הארוכה שלה (וההיסטוריה הקצרה שלי כאוהד). לא הייתי מחליף את המשחק של היום, בעד שום הון שבעולם, בהפיכתה של יונייטד לקבוצה שלעולם לא מובסת ושתמיד-תמיד זוכה בסוף בבחורה. אם לא יודעים לרצות שיהיו, פה ושם, גם משחקים מהסוג הזה, כל העוקץ יוצא מהסיפור (שהוא, כמובן, האליפות ה-20 שאת הזכיה בה נחגוג בסוף העונה).

את המשחק הזה אני אזכור גם בעוד 30 שנה. את הניצחון על הסיטי במשחק מגן הקהילה בתחילת העונה אני כנראה אשכח עוד שלושה חודשים. במקום להתעצב יותר מדי על ההפסד הזה, מוטב אולי שאזכור שיש אוהדים אומללים ממני.

ואולי גם זו חלק מהסיבה שאני כבר לא עוקב אחרי משחקיה של ברצלונה.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אם להיתלות באילנות גבוהים, לא ראיתי שום סוף טוב.

  2. Bloody hell- that was brilliant!
    מרגיש אותו דבר. אחלה פוסט🙂

  3. צוף,
    הסוף תמיד טוב. כמו שנאמר באותו גמר אגדי: "Can Manchester Unioted score? They always score".

    חיים,
    תודה רבה.

  4. מנצ'סטר סיטי פשוט לא פגשה עדיין את …

    • עידו, גם אני עוד לא נתקלתי בקבוצה. או בשיר הזה.

  5. כמו שאמר נדאל בפריס, כשהשטן בעקבותיו: you have to enjoy the suffering
    (אני מקווה שטניס לא חורג ממדיניות הבלוג)

    • דניאל, תזהר מעדו. הוא עוד יזכיר לך שישעיהו לייבוביץ' אמר שטניס זה הספורט הזה שבו שני חוליגנים מרביצים לכדור, או משהו כזה.

  6. תודה על האזהרה, אשמר לעצמי.

  7. […] קרובים יותר לזכיה באליפות אנגליה מאשר יונייטד. העובדה שהסיטי הביסה את יונייטד לפני חמישה חודשים, ועוד באולד טראפורד, לא מסייעת יותר […]

  8. […] קבוצתם של הנובורישים המחורבנים. הנובורישים, כזכור, גם הביסו את יונייטד בדרבי שנערך בשלביה המוקדמים של העונה, והעניינים נראו […]

  9. […] לראשונה מזה למעלה משנות דור, יונייטד מגיעה לאצטדיונה של מנצ'סטר סיטי כזכר האלפא שמבקש להגן על מעמדו. לראשונה, אני מוצא את עצמי רוחש כבוד אמיתי ליריבה העירונית. לראשונה, יוקרתו של המשחק אינה מבוססת רק על יריבות עירונית היסטורית או על סטיית תקן זמנית ביחסי הכוחות בין שתי הקבוצות. סיטי הוכיחה בשנתיים האחרונות שהיא קוראת תיגר לגיטימית וראויה (מבחינת רמת משחקה בלבד, שיהיה ברור. כמועדון, היא ראויה לכל הבוז שנשאר אחרי שנתנו לליברפול את ההקצאה שלה). ממשחקים כאלה יש להתרגש, למשחקים כאלה יש לחכות בכסיסת ציפורניים. אחת היא את מי אתה אוהד, ולא משנה מה התוצאה. […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

