פורסם על ידי: רועי רוטמן | 4 בנובמבר 2011

לקחי ההיסטוריה

אחד הדברים שאתם צריכים לדעת עלי, אם אי פעם תרצו לנהל איתי משק בית משותף, הוא שאני טיפוס שאוהב להציק לאנשים שסביבו. אמנם אני לא מוכשר בזה כמו גורמים אחרים במשפחתי, אבל ביחס לאוכלוסיה הכללית אני בהחלט הרבה מעל הממוצע. אחת שיודעת מודעת היטב לבעיה הזו, ועם השנים מתחילה גם להסכין איתה וגם למצוא דרכים להתמודדות. לפני זמן מה, בעודנו חולקים את ביצועה של המטלה הנפלאה של תליית כביסה, התחלתי להציק. בתגובה, חלקה לי אחת שיודעת בעיטה בזמן שעברתי לידה בדרכי להביא עוד כביסה מהמכונה.

אני: למה להרביץ?

אחת שיודעת: כי אתה מציק לי.

אני: אז תציקי בחזרה. למה באלימות?

אחת שיודעת: כי מגיע לך. אתה מציק לי.

אני: אבל אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית!

אחת שיודעת: אני מזהירה אותך. אתה יודע איך גמר האחרון שאמר את זה.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אחת שיודעת שולתתתתת🙂

    • כל הכבוד ואנדר – הצחקת אותי🙂

  2. כלומר אתה תולה כביסה ועוד חוטף מכות. אתה בטוח שלא התחתנת עם שייח' סעודי?

    • עדו, רק המוות בטוח.

      ואנדר, את תיאמת את התגובה שלך עם עדו?

  3. ברור לך שאתה עושה מיתולוגיזציה של הגברת, כן?
    בתור מי שעשתה דבר דומה לחצי השני שלה, אני רוצה להסביר לך שזה יתנקם בך. לעולם לא תוכל להתלונן עליה בפני חבריך אחר כך, כי כולם יהפכו למעריצים מושבעים שלה. חלק מהם כבר כאלה.
    רק אומרת.

    • רוני, אצלך זה אפילו יותר חמור: החצי השני שלך לקח לך את ערוצי התקשורת שבאמצעותם את יכולה לנסות למזער נזקים.


כתיבת תגובה

קטגוריות

