פורסם על ידי: רועי רוטמן | 29 בדצמבר 2011

רוצים שנפגע לכם בפרטיות? יס!

פוסט סמי-צרכני, שאינו עולה בקנה אחד עם הקו הרגיל של הבלוג. עמכם הסליחה.

-=-

לפני כשנתיים פרסמתי את הפוסט הזה, שבו תיארתי שיחת טלפון שניהלתי עם אסנת מחברת "יס". היום קיבלתי שיחה דומה (מטלפון שמספרו 073-7055562), והפעם זו היתה גברת בשם אורלי, שהזדהתה כנציגה של "יס" וטענה שבפניה יש מידע לפיו אני לקוח של חברת "הוט". כשביקשתי מאורלי לדעת איך היא יודעת שאני לקוח של "הוט", היא גמגמה וניסתה להתחמק. משום מה, החלטתי שלא לוותר וביקשתי לדבר עם האחראי על אותה אורלי. אורלי, בתגובה, טרקה את הטלפון בפרצופי. שתי דקות לאחר מכן, התקשרה אורלי שוב, מאותו מספר. היא החלה את השיחה כאילו לא קרה דבר, ותוך כחצי דקה הבנתי שהיא שכחה לסמן לעצמה שאלי היא כבר התקשרה, ופשוט חייגה בשנית. אמרתי לה שהיא כבר דיברה איתי, ושכשביקשתי לדבר עם האחראי עליה היא ניתקה את הטלפון  בפרצופי. בתגובה, ניתקה אורלי את הטלפון בפרצופי.

אחרי ששחררתי קצת קיטור בטוויטר, השארתי הודעה בעמוד הפייסבוק של "יס" (יש  גם צילומסך, למקרה שהם יחליטו למחוק את ההודעה שלי). תוך מספר דקות שלחה אלי מישהי בשם מיכל הודעה פרטית, וביקשה לדעת אם יש בידי פרטים נוספים על השיחה שקיבלתי. ציינתי בפניה את מועדי השיחה, את מספר הטלפון שממנו התקשרו אלי ואת מספר הטלפון שלי. עוד אמרתי שאני מבקש שלא יעשה במספר הטלפון שלי כל שימוש שאינו דרוש לבירור תלונתי. בתשובה, טענה מיכל כי המידע שעל בסיסו פונים אלי הוא מידע הנמצא במאגרים פומביים דוגמת ספרי טלפונים ואתרי אינטרנט. כל ניסיון שלי להבהיר למיכל שהבעיה שלי היא לא בכך ש"יס" מכירה את מספר הטלפון שלי (הייתי בעבר לקוח שלהם) ולא בכך שהיא פונה אלי, אלא בכך שהיא יודעת שאני מנוי של "הוט" (מידע שאני לא סיפקתי ל"יס" מעולם ושאני בספק אם ניתן למצוא אותו בספרי הטלפונים) נתקלו בקיר אטום. כשהתעקשתי קצת יותר, החליטה מיכל לטעון שמקורה של השיחה אינה בחברת "יס", ושאולי מדובר במשווק חיצוני. על השילוב בין שתי הטענות האלה חזרה מיכל שוב ושוב, הן בפייסבוק והן בשיחה טלפונית, תוך שהיא מתעקשת להתעלם מבקשתי לדעת מי המשווק  החיצוני שבו מדובר ותוך שהיא דוחה בבוז את בקשתי לקבל את תוצאות הבירור שיעשה הן ב"יס" והן אצל המשווקים החיצוניים ואומרת "זו התשובה שלנו, והיא לא תשתנה".

למען הגילוי הנאות אומר שדבריה אלו של מיכל, היכולת שלה לדקלם אותם פעם אחר פעם והזלזול והבוז ששידרה, גרמו לי לאבד את סבלנותי ולדבר אליה בחוסר נימוס משווע, ועל כך אני מצר.

בעבר, כאמור, אכן הייתי לקוח של "יס". כשטסנו, אחת שיודעת ואני, לטיול הגדול שלנו בדרום מזרח אסיה, ביטלנו את המנוי. כששבנו לארץ לא ראינו הצדקה כלכלית לחדשו ומאז, זה קרוב לשלוש שנים, אנחנו מסתדרים בלי טלוויזיה רב ערוצית. עכשיו, מסתבר, מתווספים לשיקולים הכלכליים כנגד הצטרפות ל"יס" גם שיקולים של תודעת שירות לקויה וזלזול בזכותם של אנשים, לקוחות ושאינם לקוחות, לפרטיות.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אה.. מהו 'הקו הרגיל' של הבלוג בדיוק? אומרים שבין שתי נקודות עוברים כמה קווים שתרצה אם הנקודות עבות מספיק.

  2. היום קיבלתי שיחה מהטלפון הנ"ל. כשביקשתי לדעת מי רוצה לדעתאם יש לי הוט או יס הבחור גימגם וניתק.

  3. קיבלתי טלפון מאותה "אורלי" או מישהי אחרת מהמספר 073-7055562 והיא ביקשה את שותפה שלי מלפני 7 שנים !!! היום היא נשואה גרה בנס ציונה ואני גם במקום אחר. עוד מאז…. שאמרתי לה שאני לא מיכל.. היא טרקה לי את הטלפון.

  4. אולי זה ניסיון לברר האם יש לנו טלוויזיה מטעם הרשות האחראית על האגרה?

    • אני לא חושב. אגף הגביה ברשות השידור יודע שיש לי טלוויזיה, ואפילו גובה ממני תשלום אגרה בגינה.

  5. עדיין מתקשרים אליי מידי פעם, אני כבר מנתקת ישירות שאני שומעת את השאלה. פעם אחרונה דרשתי שלא יתקשרו אליי יותר וניתקתי.

  6. שלום , אני מתגורר ביחידת דיור ככה שאין לי הוט ולא יס , בעבר קיבלתי שיחות ממספר זה וזה מה שהסברתי שאין לי צורך בשירותי טלוויזיה , היום התקשרו שוב ולא הספקתי לענות …..

  7. היום גם אני קיבלתי שיחה מ"ייס" מהמספר הזה. ביקשו לדבר עם אדם בשם של אבא שלי. מכיוון שאני כבר מתורגלת בטריקת הטלפון כשמסבירים להם שזו טעות במספר/שיעדכנו מס' אחר/שמבקשים לדבר עם מנהל , החלטתי שאם הם מציקים לי, אני אציק להם בחזרה. היא רצתה לתאם סוכן שיגיע אלי הביתה כדי לתת לי חודשיים נסיון חינם של "ייס" כדי שאעזוב את "הוט" (ההורים שלי בייס).

  8. עכשיו התקשרה אליי. הם קוראים לעצמם עופרה

    • התקשרו אלי עכשיו… אין לי מושג מה זה!


כתיבת תגובה

קטגוריות

