פורסם על ידי: רועי רוטמן | 25 בינואר 2012

אזהרה הוגנת

על מנת שאדם יוכל לכלכל צעדיו בעולם בתבונה, עליו להיות חשוף למידע רלוונטי על העולם ועל ההשלכות האפשריות של הצעדים שהוא מתכוון לצעוד. כך, למשל, מסבירים לאנשים מהם הסיכונים הבריאותיים הצפויים להם אם יחליטו לעשן, מיידעים אותם בדבר מרכיבים אלרגניים שונים במוצרי המאכל שהם רוכשים, מזהירים אותם מפני חשיפה לרעלים, לקרינה רדיואקטיבית ולחומרים ביולוגיים מסוכנים ומורים להם לחתוך את הנקניקיות שהם מגישים לילדיהם הקטנים לרבעים על מנת למנוע סכנת חנק.

ויש, כמובן, את האזהרה החשובה מכולן, שלא פלא שהיא מגיעה באדום בוהק:

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. לול.

    אם כי אני מודה שיש לי חיבה לארומה. מצד שני, אני חובבת גדולה של בפלימון, כך שהטעם שלי הוא בהחלט לא ערובה לאיכות.

    • עדיגי, אני מעריך את הכנות. הכרה בבעיה היא צעד ראשון לפיתרון.

  2. גם אני צילמתי שם פעם http://3.bp.blogspot.com/_sxOfzHcOAP4/THlgUFQHiVI/AAAAAAAAAcU/yKh8QSBJeCM/s400/27082010612.jpg

    • יפתח,
      אני מרגיש קצת כמו פלאגיאט עכשיו. אתנחם בעובדה שזה למטרה טובה.


כתיבת תגובה

קטגוריות

