פורסם על ידי: רועי בר-און רוטמן | 6 בפברואר 2012

לילה שכזה

יתכן שכבר הזכרתי פה ושם ששנות ילדותי עברו עלי בחולון. אחד הדברים שהיו אז בחולון היה המטה של חברת התקליטים NMC, שהיה ממוקם באיזה חור באיזור התעשייה של העיר. המידע הזה היה מאופסן אצלי שנים בראש בלי שעשיתי בו שום שימוש. מי שכן עשה בו שימוש היה ניצן, שלמד איתי באותה כיתה בתיכון. ניצן ואני היינו חברים טובים (למגינת ליבו של איז'ו, המורה לפיזיקה. אבל זה סיפור אחר), ומבין שנינו אין ספק שהוא היה הפושטק הגדול יותר. זו הסיבה, כנראה, שניצן ידע שלפעמים, אפשר למצוא מחוץ לבניין של NMC ערימות של קלטות של אלבומים שהוקלטו באולפנים ושנזרקו לפח בשל פגמים כאלה ואחרים. לניצן היו לא מעט קלטות מהסוג הזה, וכמה מהן הושאלו לי. על גבי אחת מאותן קלטות הוקלט אוסף משיריו של שלום חנוך, וניצן השאיל לי אותו על מנת שאוכל לבצע בו הפרת זכויות יוצרים ולהכין לעצמי עותק של הקלטת. אחד השירים שהופיעו על הקלטת היה השיר היפה "לילה". עד ששמעתי את הקלטת של ניצן לא הכרתי את השיר, אבל מאז הוא הפך לאחד מהשירים האהובים עלי. ערב ערב, כשאני שר לשירה את השיר הזה לפני השינה, ברור לי לגמרי למה הלילה צודק לגמרי כשהוא חושב שילדים מאמינים לזה.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


כתיבת תגובה

קטגוריות