פורסם על ידי: רועי רוטמן | 1 באפריל 2012

זמינות

לפני כחודש התכנסה ועדת הכספים של הכנסת כדי לדון בשינויים בתקציב שנת 2012. מדובר בפניות של משרדי ממשלה ורשויות שלטוניות שונות לכנסת בבקשות להקצות להן כספים למטרות שונות, שלא על פי האמור בתקציב המדינה שאישרה הכנסת לשנה זו. בין הפניות שנידונו בישיבה, היתה פניה שמפאת חשיבות הדיון בעניינה אצטט אותו בשלמותו.

היו"ר משה גפני:

 פנייה מספר 64 –

 פניה (כך במקור – ר"ר) קירשנבאום: מה זה ממשל זמין?

 היו"ר משה גפני:  לא יודע. אין רפרנט.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. וזה מזכיר לי מקרה שראיתי במו עיניי. מעבדת מחשבים, אוניברסיטת בן-גוריון, סיום תרגול "הכרת המחשב ללא-מתכנתים" או משהו דומה. המתרגל עומד ליד אחת העמדות ומסביר משהו לאחת הסטודנטיות, כאשר ניגש אליו סטודנט אחר ושואל אותו "סליחה, אתה יכול להסביר שוב מה זה מולטי-טאסקינג?".

    המתרגל, בלי להניד עפעף, יורה את התשובה "חכה שניה, אני עסוק כאן עם משהו, מיד אני מתפנה אליך".

    ומלבד זאת אני סבור שאתה צודק בסברתך.

  2. ואם נפיל את ממשלת נתניהו אז יהיה רפרנט? אני שואל כי נראה לי שבכל מקרה גפני יהיה היו"ר של וועדת הכספים.

    • חע חע חע, הכנסת לו בפרצוף.
      חוץ מזה , אני יודע טוב מאוד מה זה ממשל זמין.
      זה מערכת של מילוי טפסים למשרדי הממשלה דרך המחשב , באמצעות כרטיס חכם , שמאפשר חתימה דיגיטלית.


כתיבת תגובה

קטגוריות

