פורסם על ידי: רועי רוטמן | 16 במאי 2012

פרופורציות

ביום ראשון התקיים המחזור האחרון של עונת 2011/12 בפרמיירליג. כל משחקי המחזור התקיימו במקביל, ובדקה ה-91 שלהם ניצבה מנצ'סטר יונייטד בראש הטבלה. דקה לאחר מכן הבקיעה מנצ'סטר סיטי, קבוצת הנובורישים המחורבנים, שער ניצחון מול קווינס פארק ריינג'רס וזכתה באליפות דרמטית (והיסטורית. רוב האנשים שזוכרים את האליפות הקודמת של הסיטי, ב-1968, כבר מתו). לכאורה, סיטואציה מדכאת מאין כמותה. אלא שתמיד יש לשמור על פרופורציות.

-=-

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. הפסדנו בתוך שלוש שנים אליפות וגביע בדקה ה-92? מבאס יותר

    • אני מבקש. אנחנו כאן כדי לעשות את המעשה הבוגר ולחבוט בליברפול.

  2. אני חושב שהגיע הזמן שאני אתוודה כאן: לפני כחודש, כאשר יונייטד זה אך פתחה פער של שמונה נקודות על יריבתה העירונית בצמרת הליגה, פגשתי אותך ואיחלתי לך מזל טוב על האליפות. המסקנה המתבקשת היא שסיטי זכו באליפות בזכותי.

    אני חושב שהשייח'ים מדובאי צריכים לשלוח לי צ'ק. כלומר – מעבר לצ'ק הקבוע על פעילותי השמאלנית עוכרת ישראל.

    • יובל, השייח'ים מדובאי ישלמו לך כמקובל אצל טייקונים כמותם, בשוטף פלוס תשעים. מניין הימים יחל ביום שבו המצב שמתארת התמונה דלעיל ישתנה.

  3. […] היא ראויה לכל הבוז שנשאר אחרי שנתנו לליברפול את ההקצאה שלה). ממשחקים כאלה יש להתרגש, למשחקים כאלה יש לחכות בכסיסת […]


כתיבת תגובה

קטגוריות

