פורסם על ידי: רועי רוטמן | 21 במאי 2012

שירת נשים

בשנת 1999 עשיתי משמרת לילה בבסיס בו שירתתי. בסביבות השעה 2 לפנות בוקר עליתי מהבונקר בו ישבתי אל מועדון החיילים של הבסיס, כדי לקנות לעצמי כוס שוקו חם מהמכונה שהוצבה בפתחו. הטלוויזיה שבמועדון דלקה, והשמיעה רצף של קליפים. התיישבתי מולה עם כוס השוקו שלי ובהיתי. לאחר כמה דקות התחיל להתנגן שיר של הבי-ג'יז. על המסך הופיעו שלושה גברים ששרו את השיר, ואני נקרעתי מצחוק על הפרודיה הגאונית של הכנסת שיר של להקת נשים לפיותיהם של שלושה גברים, שניים מהם מגודלי זקן. שוו בנפשכם את תדהמתי ביום המחרת, עת סיפרתי למישהו (לא זוכר למי) על הקליפ הזה וקיבלתי את התשובה "תגיד לי, אתה דפוק? הבי-ג'יז זו לא להקת בנות". לא האמנתי לו, אז ערכתי בירורים. תוצאת הבירורים האלה היתה שאני דפוק, ושהבי-ג'יז אינה להקת בנות.

רובין גיב, חבר הבי-ג'יז (ותהרגו אותי אם אני יודע לזהות אותו מתוך השלישייה הזו), נפטר הלילה. השיר הבא הוא השיר בו צפיתי במועדון החיילים באותו לילה מר ונמהר.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. הדרת נשים!! אפילו את השירים בקול צפצפני גונבים לנו!! אהההההההההה *נפנופי ידיים צדקניים*
    🙂

    • ואנדר, אני מקווה שברור שהפוסט הזה הוא כל-כולו #טרוסטורי. צריך לשבח אותי על שאני מוכן לחשוף ככה את קלוני ברבים.

  2. גם אותי הצחיקו הבי ג'יז ועוד יותר יהודה פוליקר השעיר והשרירי ששר 'יום שישי את יודעת' בקול סופרן דק .
    מאז כבר זרם הרבה ביוב בירקון ודוד דאור מזמר בקולו הגבוה להנאת כולנו כבר שנים – תפסנו אמריקה.

  3. הו, נפלא, תירוץ לנסות לעשות נפשות ללהקה המופלאה Tragedy! אין לי הרבה הזדמנויות כאלה, אז אני קופצת על כל אחת מהן כמוצאת שלל רב. סליחה מראש.
    אבל ברצינות, זו להקת המטאל היחידה שאני אוהבת, כי זו להקת מטאל (מהזן האקסטרווגנטי עד כדי מופרכות, נוסח ספיינאל טאפ) שמוקדשת כולה לקאברים של הבי-ג'יז. וזה עובד, בחיי, איך שזה עובד.
    הנה דוגמית קטנה, אבל הכי מגניב לראות אותם בהופעה חיה. אם במקרה אתה בסביבות ניו-יורק.

  4. השיר מדהים עם קולות מיוחדים שבאמת מזכירים קול נשי העונג האדיר להאזין שלקולם
    ולהבין שזה שרים שלוש גברים זה הפלא שבדבר.
    ברשותך מזמינה אותך אל האתר שלי בו אני כותבת שירי אהבה ונוגעת בלב עם ידי העדינה.
    http://newlovesongs.net/ אתר שהוא תזמורת של כלי נשיפה ומנצח בו הוא הרגש הנפלא.
    שירי אהבה
    אשמח לביקור ותגובה בין דפי שירים עם תשוקה עזה.
    בכבוד רב והמון תודה
    פאני


כתיבת תגובה

קטגוריות

