פורסם על ידי: רועי רוטמן | 30 ביולי 2012

זה מצחיק עד שמישהו נפגע

כשהייתי נער, באה אלי אמא שלי בטענות על שאיני נוטל חלק במטלות הבית השונות. "הנה", היא אמרה, "קח את הזבל, צא החוצה ותשליך אותו לפח". תגובתי היתה "אבל אני לא נהנה מזה". מאז הפך העניין לטקס קבוע: אני הייתי נמנע מלעשות את מה שאני צריך לעשות בבית, אמא שלי היתה מבקשת ממני במפורש לעשות את זה ואני הייתי קם ועושה, תוך שאני מתלונן שאני לא נהנה מזה.

שר האוצר, יובל שטייניץ, אמר הבוקר לפני ישיבת הממשלה שבה הוחלט על שורת צעדים כלכליים שנויים במחלוקת – ובהם קיצוץ רוחבי בתקציבי כל משרדי הממשלה, העלאת מס ההכנסה והעלאת מחירים גורפת באמצעות העלאת המע"מ – כי "הצעדים האלה לא כיפיים ולא נעימים גם לי, כשר אוצר". במישור האישי אני חייב לומר שאני חש גאווה מיוחדת על שאני, בגיל 14-15, הצלחתי להעלות טיעונים שמעלה ד"ר לפילוסופיה בן 53.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו.


Responses

  1. אם היית נהנה מזה אימא שלך הייתה צריכה לדאוג.


כתיבת תגובה

קטגוריות

