פורסם על ידי: רועי רוטמן | 27 בנובמבר 2013

הציפורים שרות

לפני כחודש וחצי נזכרתי בערב אחד בחודש נובמבר 1991 שבו בישר חיים יבין במהדורת מבט על מותו של איב מונטאן. אמא שלי בדיוק עברה בסלון, שמעה את הבשורה, ננטעה במקומה והתחילה לבכות. לא הבנתי למה.

בעוד כעשרים שנה אני מניח שאזכר, ולא אדע למה, בערב אחד בחודש נובמבר 2013 שבו יצאה בשורה מרה מעל מרקע הטלוויזיה ואחת שיודעת ואני התחלנו לבכות בסלון, ולא אבין איך לא הבנתי את אמא שלי.

-=-

המשפט "ויש אומרים כי עד היום, לאורך הירקון, הציפורים שרות" כמעט חותם את השיר "יואל משה סלומון", השיר האחרון ב"שבלול", האלבום האהוב עלי ביותר מבין אלבומיו של אריק איינשטיין. נדמה לי שהמשפט הזה הולם מאוד את הנסיבות.

-=-


כתיבת תגובה

קטגוריות

