פורסם על ידי: רועי רוטמן | 1 בספטמבר 2015

Take your time, don't hurry

מדי ערב אנחנו שרים לשירה שלושה שירים לפני השינה. הערב, בזמן ששרתי לה את השיר הראשון (כמו תמיד, זה היה "עין גדי"), היא עצרה אותי, ביקשה שאפסיק לשיר ואמרה שמעכשיו היא לא רוצה שנשיר לה לפני השינה. כששאלתי אותה בתמיהה למה, היא השיבה: "כי כבר גדלתי וזה קצת משעמם אותי" והלב שלי טיפה נשבר. אבל אז שאלתי אותה אם אולי בכל זאת היא רוצה עוד שיר אחד. היא חשבה רגע ואמרה: "כן. את השיר של ג'רמי. ותגיד לי בבקשה מתי מגיע הקטע שג'רמי בוכה".

אני חושב שסך הכל הולך לנו טוב עם זאתי. ראשון בספטמבר שמח.

-=-

ומלבד זאת אני סבור שיש להפיל את ממשלתו של בנימין נתניהו


כתיבת תגובה

קטגוריות

