פורסם על ידי: רועי בר-און רוטמן | 26 באוגוסט 2009

איצטדיון רמת גן, חורף 2009

שמתי לי פודרה

צבעתי ריסים

לבשתי שמלה מקושטת כיסים

סלסלתי שיער

והכל כבר מוכן

עכשיו רק חסר שיבוא החתן.


תגובות

  1. אמן

  2. אני קצת מתבייש לשאול אבל מאחר שהאצטדיון הוא בטווח הליכה מהבית אני בכל זאת אשאל – ניתן היום להנות בצפיה בכדורגל באיצטדיון רמת גן מבחינת תנאי ישיבה, שירותים וכדומה?

  3. אין לי מושג קלוש. אם כבר בענייני בושה – אני מעולם לא הייתי במשחק כדורגל. לא בחו"ל (איפה שמשחקים כדורגל) ולא בארץ (איפה שמשחקים משהו שאמנם אינו כדורגל, אבל הוא לפחות קל"ב). אם יונייטד תגיע לארץ, זו תהיה הפעם הראשונה שאני אצפה במשחק שלא באמצעות מסך מרצד. קשה לי להסביר עד כמה העניין מרגש אותי. תנאי הישיבה ומצב השירותים לא מעניינים אותי. אני אביא כרית וחיתול מהבית, אם צריך.

  4. אז בתור מבקר קבוע באצטדיונים אומר לכם כך..

    מומלץ להשתין לפני השירותים בדרך כלל מזוהמים , אם לא מתוצאה של הזנחה אז כתוצאה של שימוש יתר מאסיבי , כמו כן בדרך כלל התורים (בזמן המחצית ארוכים)
    מבחינת הכיסאות מדובר כיסאות פלסטיק מבחינת ישיבה צא מתוך נקודת הנחה שלא תשב, אומנם יציעי העמידה בוטלו אבל הכיסאות הם רק משהו נוח לעמוד עליהם (הרבה יותר נוח מבטון) אז חשוב להביא נעליים נוחות.

    מומלץ מאוד לאכול ולשתות לפני , האוכל מזוויע בדרך כלל לחמניה עם נקניקה או בייגלה יבש במחירים מופקעים וכך גם השתייה (כוס קולה ב 10 שקל לדוגמא)

    אין אפשרות להכניס בקבוקים ואפילו לא טרופיות ככה שלקנות כמות נכבדת בחוץ לא יעזור מומלץ להצטייד בבקבוק ליטר וחצי קפוא של מים שימתין לכם באוטו

  5. […] הדולי היומי גאה להעניק לג'יובל (התגובה הרביעית) את אות התגובה המצטיינת על שם גורמט […]

  6. לפני חתן כנראה תקבל עריס http://www.nrg.co.il/images/archive/300×225/934/826.jpg

    • יפתח, אתה חתיכת משבית שמחות. מי יתן וארסנל תסיים את שלב הבתים הזה כמו שצרפת סיימה את שלב הבתים ב-2002.


כתיבת תגובה

קטגוריות