פורסם על ידי: רועי בר-און רוטמן | 31 בינואר 2011

דובר הוותיקן צועד עם רוח הזמן

הוד קדושתו מבקש להזהיר את צאן מרעיתו מפני זניחתם של קשרים אנושיים מוחשיים שהזדמנות לחוות אותם יכולה להעניק להם רק הכנסיה הקדושה, והעדפתם של קשרים וירטואליים שאין להם אחיזה בעולם האמיתי. אווה מריה.

ותודה ליפתח


תגובות

  1. Neither holy, nor roman nor an empire.
    חוץ מזה שהם הפסיקו לקרוא לעצמם "האימפריה" אחרי סכסוך זכויות היוצרים עם ג'ורג' לוקאס לא הרבה השתנה מאז וולטייר.

    Stick it to the holy man!

  2. "בהודעתו לא התייחס האפיפיור לרשתות חברתיות מדוייקות כמו פייסבוק וטוויטר". הא? או מדעי החברה או מדעים מדויקים, זה לא ממש מתחבר.

  3. הקטע עם 'צאן מרעיתו' מטריד אותי מאד, שמעתי שמועות על המעשים שרועים עושים כשהם והכבשים נמצאים לבד באחו ואני מקווה שלקהילה שלהם הם מתייחסים שלא כמו לכבשים.

    • עדו, סליחה על הביקורת, אבל אני חושש שלא עקבת אחרי הלינקים בפוסט.

  4. "בעולם בן החלוף והארעי הזה ממהרים כל הדברים הנראים לעין אל סופם, קלים מן הרוח, אבל הדברים שאינם נראים נותרים קבועים ובלתי משתנים לנצח".

    — נזיר בנדיקטיני מהמאה השתים-עשרה שכנראה פספס קריירה מצויינת כצייצן.

    • מיכל, ואיפה בדיוק חשבון הטוויטר שלך בזמן האחרון?

  5. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1123208.html

    • מיכל, אני מודה שלא הבנתי.

  6. חשבון הטוויטר שלי נעלם מעיני העולם.. הנזיר ספק כלוא-ספק מסתגר בראש המגדל – גם הוא בפועל נעלם מעיני העולם.. וגם: נזיר – מתקשר לתגובה המקורית שלי. סתם אסוציאציה שאין מה להבין בה יותר מדי.

    • מתגובתך עכשיו אני מבין שהקישור אמור לשלוח לכתבה שהתפרסמה ב"הארץ" לפני כמה שבועות על הפטריארך היווני-אורתודוכסי לשעבר. אלא שאותי הלינק שולח לכתבה על מייקל ג'ורדן, הבן שלו, "נייק" ו"אדידס".

  7. לקשרים הוירטואליים המדוברים יש בעיני אחיזה הדוקה בעולם האמיתי. זו הבעיה. אם היתה להם אחיזה קצת פחות הדוקה, אולי אותו צאן לא היה ממשיך ללכת כצאן לטבח.


כתיבת תגובה

קטגוריות