פורסם על ידי: רועי בר-און רוטמן | 22 במרץ 2010

ענווה ונכנעת

בעבר חשפתי (ומדובר היה בסקופ עולמי) את דבר אהדתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק לקבוצת הכדורגל של מנצ'סטר יונייטד. עתה הצליחה מחלקת התחקירים של הבלוג לגלות קשר נוסף בין דמות חשובה אחרת לבין עולם הכדורגל.

אוהדיה של ליברפול שרים לקבוצתם את השיר (המחורבן) You'll Never Walk Alone. אנשים שהיו באנפילד נשבעים שאין הרבה דברים מרשימים כמו שאגת השיר הזה, כשהיא עולה מיציעי ה"קופ". לאה גולדברג, כך נראה, אינה מתרשמת. בשירה היפה "את תלכי בשדה", חוזה לאה גולדברג את השבר הקשה שאליו תקלע ליברפול למעלה מחמישים שנה לאחר כתיבת השיר, ואומרת לקבוצה: "את תלכי בשדה, לבדך".

ויש לקוות שהמלנכוליה השורה על השיר אינה מרמזת על הזדהות שחשה גולדברג (ובעקבותיה חווה אלברשטיין) עם מצבה העגום של ליברפול.

2:1


תגובות

  1. טוב, עכשיו צריך לתהות למה מאיר אריאל כיוון כשב"שדות גולדברג" הוא קרא לילדתו שלו "אל תלכי בשדה".

  2. תראה, הוא כנראה אוהד ארסנל (והרי כל האינטרקונטיננטליה מדגדגת לו כאן וכאן). בארסנל משחקות בחורות (מה שמעמיד באור די מוזר, אגב, את עניין הנעלים הורודות של אוהדי ארסנל), ונראה שמאיר אריאל מפציר בשחקנית מסויימת שלא לעבור לשחק בליברפול.

  3. ואילנית שרה : 'חשבתי ששמתי בסל את הכל אבל זה לא נכון, אף אחד לא יכול '
    נו, נראה מה יהיה לך להגיד על זה ?

  4. עדו,
    לצערי אני לא מכיר את השיר שאליו אתה מתייחס. בנוסף, הפוסט הזה עוסק בכדורגל, ולא בכדורסל. עם זאת, אציין שהמשפט "אף אחד לא יכול" יושב יפה מאוד על ליברפול העונה.

  5. עדו – אתה צריך להיות עקבי. מצד אחד אתה טוען שאתה "נשוי וסטרייט לגמרי" ומצד שני אתה מצטט את אילנית בלי בושה.

    • גם רועי נשוי (וסטרייט?), לצטט את לאה גולדברג זה משהו שעושים רווקים כדי להרשים בחורות.

  6. עדו, זה מסביר כמה דברים. אני נהגתי לצטט את אליעזר גולדברג כדי להרשים בחורות.

  7. אגב יפתח, בנוגע לשאלה אחרת שלך – למה להיות עירני במודיעין? אני גר שם כדי לנוח אחרי שהייתי כבר רווק בתל אביב. רק הילדים שלי לא מבינים את זה ולא נותנים לישון.

  8. You'll Never Walk Alone – שיר נהדר

  9. איתמר,
    היית אומר את זה גם לו זה היה שירם של אוהדי יונייטד?

  10. ברור


כתיבת תגובה

קטגוריות